• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mpc3000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mario

Naar de knoppen...
Aangezien ik na lang denken toch heb gekozen voor de kleinere versie.... namelijk de mpc1000, bied ik bij deze de grotere mpc3000 aan. Hij vekeerd in perfecte staat met standaard, manual en software. onlangs nog schoonmaakbeurt gehad.

Doe 'm oa. dus weg omdat ik 'm makkelijker kan vervoeren dan een 3000

Dit allemaal is te ruil voor iets deregelijks.... synths, modules, mengtafel weet ik veel..., of te koop voor 1750,-. Absoluut niet minder anders blijft hij lekker staan.

gr. Mario

ff draadje schoppen.

Mpc3000

TE RUIL/TEKOOP : DE AKAI MPC3000/32MB volledig in perfecte staat met standaard, manual en software.

Show me what you got!!!

gr. Mario

Bericht door een moderator:
Heb je een richtprijs?

Ofcourse, vergeten!!

Aangezien de prijzen wat lager liggen momenteel wil ik gaan tot een uiterste prijs van 1600 euro. Dit is bottom!!!! Anders gewoon een lekker ruil.

Zien is kopen, zo mooi :D

gr. Mario

Nog ff schoppen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back