MultiMoog op MP

Niet aan beginnen aan zo'n Multi. Ik heb er zelf een gehad en van ellende weer verkocht. Die dingen zijn zo instabiel als de pest.

mmm.. Emiel
had je niet wat eerder kunnen zijn?? ik heb 'm al gekocht.

nou ja, het valt ook wel mee natuurlijk. ik heb een micromoog en die is natuurlijk net zo instabiel, maar het is wel 1 van de leukste apparaten die ik heb. ik wil 'm ook alleen maar missen als ik straks die dubbele micro hier heb!

... en misschien laat ik ze allebei wel staan!
de multimoog is een echte klapper. voor di 925 euro kwam er ook nog 's een halve emmer vuil af, veel te duur natuurlijk, maar je blijft lachen.
als je er 1 tegenkomt, niet te duur, en je houdt van analoge gekkigheid: kopen! die micromoog was al leuk door zijn schakelingen, maar deze kan nog veel meer. een stap verder en ik had met de 'aftertouch' via cv de instelling van het broodrooster kunnen regelen...

Origineel geplaatst door leo
... en misschien laat ik ze allebei wel staan!
de multimoog is een echte klapper. voor di 925 euro kwam er ook nog 's een halve emmer vuil af, veel te duur natuurlijk... 8< ...

Hoe duur was je MicroMoog ook alweer? ;)

Ja maar, ja maar.... hij is wel schoon!

De multimoog was ook nog een keer van links aangereden; de zijkant was verbogen en gedeukt en had een stuk van de bodem afgestoten.

Kijk Leo, zo ziet een échte afgeleefde synth er uit ;)

Heb anders een Liberation op de plank liggen die ik aan het opknappen ben. Kan je fijn the Moog cookbook na doen.8D

Back