En weer een nieuwkomer hier...

profile

X=6
Hallow dan,

Alhoewel ik dit forum al wel iets langer ken heb ik dan toch maar geregistreerd uiteindelijk... >:|

28 jaar, born and raised in het zuiden des lands... momenteel werkzaam als audio engineer/graphics artist bij een gamedeveloper in Doetinchem.

Mijn gear:
Roland JV-1080 (met Dance, Techno, Orchestral II, Session)
Roland JP-8080
Roland XV-5080
Roland A-70
(jah, beetje eenzijdig met al die rolands) :D
Spirit Absolute2 monitors
Samson Servo 260 Amp.

Computer:
P4-1900 (Pas gekocht, en moet nog een geluidskaart hebben omdat mijn Terratec EWS64XL een ISA kaartje is wat niet meer in mijn PCI-only computer past) :)
Midi interface Edirol USB 4-in 4-out (in bestelling)

Software:
Cakewalk 9 Pro Audio
Cool Edit Pro 1.2 (binnenkort versie 2)

Muziekstijl:
van Oldskool demoscene en spelmuziek (MSX, SNES) vooral japanse invloeden :) tot Progressive Trance, Klassiek en synthpop achtige sounds... ondefinieerbaar dus :)

Synthforum peepz, Ik groet u allen! ;)

Demo en Spel-muziek..

Demo en Spel-muziek..

Hehe.. kijk.. daar hou ik nou van.. oldskool demo-tunes.. en fijne game-muziekjes..

Ik zou zeggen.. laat snel eens wat van je horen.. ik ben vast niet de enige die benieuwd is naar je (huidige en oude) werk.

Welkom *D

Tjah, ik zou zeggen check m'n site (in progress) even :)

daar staat iig al een hoop muziek op (wel een matige kwaliteit, ivm ruimte beperking) maar het geeft iig een indicatie. ;)

linkje:
www.spiresound.nl

Shoarma racer!? Briljant! ;)

Welkom

Welkom Roland ;)

Gametunes...hahaha cool!!!
K ben net bezig met een nes megaman remix!

Nintendo Rulezzzz!!

Origineel geplaatst door fuse
Shoarma racer!? Briljant! ;)

Welkom

hehehe... naja, als het spel nou net zo leuk als de titel zou zijn ;) ... alhoewel het niet echt slecht is :)

Origineel geplaatst door synthiaks
Welkom Roland ;)

Gametunes...hahaha cool!!!
K ben net bezig met een nes megaman remix!

Nintendo Rulezzzz!!

remixen van oude tunes BLIJFT gewoon leuk... kheb ondertussen ook al bijna 2 CD's vol gearrangeerd met MSX en SNES oldies'n'goldies :)

Origineel geplaatst door EDP
goeiedag

best wel stoer de mp3 op je site!

heheh thx :) ... het is jammer dat de mp3 kwaliteit niet beter kan, of ik moet een paar nummers gaan schrappen... :(

Hé, welkom! Ik heb ook een MSX 1 en MSX 2 gehad. Echt fantastische computers. Helaas geflopt :( Ik wist toen alleen niet dat je er ook muziek mee kon maken :confused:

Gamemuziek/multimediamuziek heeft altijd al een zwak gehad bij mij, dus ik ga van het weekend eens ff luisteren naar je muziek, ben benieuwd!

Waarom trouwens een JV-1080 én een XV-5080?
Trouwens, dat Orchestrall 2 board is goed he? Ik heb hem ook in m'n JV-1010 hangen :)

Hallo!

Bedankt nog voor de link naar die MSX simulator (Ik ben te lui om mijn echte MSX op te halen in Heerlen)

Veel plezier hier, samen met Project Gaia!

Origineel geplaatst door Dr. RiPsaw
Gamemuziek/multimediamuziek heeft altijd al een zwak gehad bij mij, dus ik ga van het weekend eens ff luisteren naar je muziek, ben benieuwd!

Waarom trouwens een JV-1080 én een XV-5080?
Trouwens, dat Orchestrall 2 board is goed he? Ik heb hem ook in m'n JV-1010 hangen :)

nou die XV5080 was eigenlijk bedoeld als opvolger, maar bovendien zaten de expansionslots vol in mijn 1080... Daarom heb ik dat 'oude' beestje niet weggedaan. Puur om het feit dat ik nu nog 4 extra expansions kan gebruiken. :)

Orchestral II is inderdaad lekker bordje :) ... ideaal voor filmmuziek oid

Origineel geplaatst door Ralf T
Hé, welkom! Ik heb ook een MSX 1 en MSX 2 gehad. Echt fantastische computers. Helaas geflopt :( Ik wist toen alleen niet dat je er ook muziek mee kon maken :confused:

Dat kon ook pas toen er muziekprogramma's geschreven werden (laat jaren 80) zoals FAC soundtracker en Moonblaster.
Bovendien moest je een FM-Pac of Muziekmodule hebben voor een beetje fatsoenlijk geluid :)

Japanse synthjes in da house!!

Welkom!

J-Run

Back