m-audio delta 2496

Boba Fatt

Nieuwkomer
Ik heb dus een nieuwe geluidskaart gekocht, maar tegelijkertijd kom ik nu tot de conclusie dat mijn oude midi kabel niet meer de juiste is; m.a.w. de ingang op mijn m audio kaart verschilt van mijn oude soundblaster. Wie o wie kan me vertellen wat ik nou voor 'n kabel moet hebben?

Re: m-audio delta 2496

Origineel geplaatst door Boba Fatt
Ik heb dus een nieuwe geluidskaart gekocht, maar tegelijkertijd kom ik nu tot de conclusie dat mijn oude midi kabel niet meer de juiste is; m.a.w. de ingang op mijn m audio kaart verschilt van mijn oude soundblaster. Wie o wie kan me vertellen wat ik nou voor 'n kabel moet hebben?

cabmidip.GIF

R.

tja...

tja...

dats the fun part:

de ingang van mijn kaart is eigenlijk gelijk aan een muisingang; het verlengstukje wat bijgeleverd is, dat dus ontpopt in een midi out/ in zijn eigenlijk twee ingang pluggen (als je begrijpt wat ik bedoel). Op mijn keyboard zijn dat ook twee ingangen; ik moet dus eigenlijk twee keer, aan beide zijden, een mannetje hebben..? of lul ik nou stroef, ik ben werkelijk een leek op dit gebied, vergeef me mijn blond zijn...

Wel knap hoe je die naam gebyte hebt zonder dat er nog iemand een opmerking over gemaakt heeft

Laatst gewijzigd:
Re: m-audio delta 2496

Bij je audiophile zit toch ook een kabeltje met 1 midi in en 1 midi uit..
Daar doe je 2 midikabels in en dan past'ie ineens weer wel :)

Ik zou maar wel je Soundblaster eruit halen om conflicten enzovoorts te voorkomen.

boba fatt

boba fatt

@ boba phatt

Ik postte hier reeds eerder onder de naam graafmachine. En wat betreft naam-biting, ik denk niet dat het echt biten is, zeker niet omdat het een redelijke eenvoudige woordspeling is. Mocht je je een beetje begeven in de nederlandse hiphop scene, dan zou je eens wat research kunnen doen, dan kom je denk ik snel tot de ontdekking dat ik die naam wat langer voer dan één dag (dus al voor ik op dit forum kwam) check ook eens www.djbobafatt.tk. Je naam was me dus uiteraard ook opgevallen, maar ben je bang voor concurrentie? ;)

Ik ga wel op zoek naar kabeltje, Dirk witte moet hem toch wel hebben?

Laatst gewijzigd:
Re: boba fatt

Re: boba fatt

Ik ga wel op zoek naar kabeltje, Dirk witte moet hem toch wel hebben?

is gewoon een standaard Midi kabel .... maar met een goedkope DIN audiokabel kom je even ver, beschikbaar in de gemiddelde elektro zaak

Back