ff voorstellen...

Jeffrey

Nieuwkomer
Ben al twee threads begonnen, maar toch even voorstellen.

Ik ben Jeffrey, 20 jaar en woon in Purmerend NH. Heb rond mijn 10e 5 jaar keyboardlessen gevolgd maar ben er destijds, tot mijn spijt, mee gestopt. Ga het nu weer oppakken en ga morgen een nieuw bordje halen.

Hoop via dit (tot nu toe leuke) forum een hoop te leren!

Welkom Jeffrey! :doei:

Grappig dat je in de buurt woont.. eraz woont in hoorn :D

suc6 op het forum!

gegroet en welgekomen!!!

:okdan:

favo muziek genres?

verder veel fun hier en een te gek 2004!!

peace

cloudy

Bedankt, jullie uiteraard ook nog de beste wensen!

@cloudman
eigenlijk kan ik alles waarderen, maar als ik zelf de keuze heb dan wordt het toch al snel een lekker hardstyle cdtje. Ik heb echter ook allerlei rap en reggae cds in m'n auto liggen, die luister ik ook als ik wat rustigers wil.

Collega die direct bij mij op de kamer zit kan geen dezer stijlen echt waarderen, dus uit collegiaal oogpunt zetten we meestal wat neutralere muziek op :) Ik gebruik dan echter wel eens een koptelefoon natuurlijk.

@Erazotropa
Das leuk ja, ik zit vrij regelmatig in Hoorn, misschien dat we eens ideetjes met elkaar kunnen uitwisselen.

welkom!!! wel een vraagje...keyboard spelen en hardstyle,wat heeft dat met elkaar te maken? of ga je zwaar melodieuze hardstyle maken???

Welkom hiero op dit [tot nu toe] aardig stukje internet.
Wacht maar totdat je een antwoord wil, die je met de [zoek] functie kan terugvinden!!
:D<[valt wel mee, hoor..]

Origineel geplaatst door d.j.conflict
welkom!!! wel een vraagje...keyboard spelen en hardstyle,wat heeft dat met elkaar te maken? of ga je zwaar melodieuze hardstyle maken???

uhm nee, die stijl zal daar dus niet voor worden gebruikt, dat was meer qua luisteren.
het zal wat melodieuzere muziek worden wat ik ga maken, uiteraard.

zo zal ik o.a. wat muziek willen componeren voor 1 of meerdere pc game-demo's die ik wil schrijven. dit is 1 van de taken die ik hiermee wil volbrengen. verder gewoon wat algemenere muziek spelen en lekker kloten met midi, beetje inkomen weer en je weet nooit waar het schip strandt...

Laatst gewijzigd:
Back