Rvooh
Gepokt en gemazeld
Heb op miraculeuze wijze mijn MMT8 sequencer mooi hersteld (knoppen zijn nu als nieuw), vandaar dat ik hem nu weer probleemloos kan gebruiken. ook is mijn tb-kloon terug van weggeweest.
Dit resulteerde in 2 nieuwe tracks, die sterk op elkaar lijken; maar toch een heel andere feel hebben, opgenomen in de late avond (of vroege ochtend?) uurtjes...
De eerste track gaat over niet veel.. Kon daarom geen betere titel verzinnen dan arsonar
De tweede is net erna opgenomen, en gaat over het spijtige nieuws dat de laatste der Sea Monkeys in mijn vriendin haar magic castle gestorven is
.. Vandaar even dit nummer als ode en hem, en moge zijn ziel rusten in het sea-monkey-hiernamaals. Death of a seamonkey
aja, qua stijl, acid/techno/godenmuziek/whatever schommelt rond de 150 bpm

Dit resulteerde in 2 nieuwe tracks, die sterk op elkaar lijken; maar toch een heel andere feel hebben, opgenomen in de late avond (of vroege ochtend?) uurtjes...
De eerste track gaat over niet veel.. Kon daarom geen betere titel verzinnen dan arsonar
De tweede is net erna opgenomen, en gaat over het spijtige nieuws dat de laatste der Sea Monkeys in mijn vriendin haar magic castle gestorven is
.. Vandaar even dit nummer als ode en hem, en moge zijn ziel rusten in het sea-monkey-hiernamaals. Death of a seamonkey aja, qua stijl, acid/techno/godenmuziek/whatever schommelt rond de 150 bpm

Laatst gewijzigd:
Helaas zijn de melodietjes gejat :S