• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

analoge synths (CS-30 en TB-303)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dob

Helemaal in m'n (k)nopjes
Yamaha CS-30 -850 euri-

In erg goede staat met triggeringang voor sequencer, dit is echt vadsige topbak!
Enige puntje is dat de "mix out" uitgang het niet doet... maar wel de 2 losse uitgangen, dus ik denk niet dat iemand dit erg balen vind. Heb zelf 900 betaald, vond ik wel ietsjes overdreven, vandaar nu al een schappelijker prijsje. Trouwens vergis je niet in de toegevoegde waarde van die trigger input; hij heeft bij mij overuren gedraaid.

Roland TB-303 -900 euri-

In goede staat met adapter, heeft geen uitleg nodig.

Prijsverandering!

De cs-30 blijft hier.... trommelroffel.... en de TB mag weg voor 800!!
Staat nu ook voor die prijs op marktplaats, maar SF leden gaan voor natuurlijk.

Of zal ik toch maar de CS-30 weg doen.....
Soms is het leven niet altijd even doorzichtig... het zijn allebei hele toffe bakken... maar ik moet ff het geld hebben... Potverdiellekes! Da's lekker!

Nouja reageer ff als je 1 van beide ziet zitten, dan bekijk ik dan wel wat ik doe....
PUNT.

Nou de 303 is gereserveerd;
maar de CS-30 mag ook weg.

Nu voor 800. En verder zak ik echt niet.... moet weg.
(Ik ga nl. me even richten op mijn "carriere" in andere gebieden)

Dat is wat duurder dan anderen die hier worden aangeboden maar de staat is ontzettend goed, en.... de triggeringang!!

Stuur een aux pre-send van een of andere drumtik van je mengpaneel naar de triggeringang en je hele CS-30 lijn loopt in sync.... geen midi-to-cv nodig. Doe dat maar 's met die andere CS-30's..... good luck!
In feite zijn die andere CS-30's hun sequencers helemaal niet bruikbaar zonder triggeringang........ buiten hun eigen klok of de manual stepfunctie.....
Ik had dit ding ook nooit gekocht zonder die triggeringang, en heb hem ook bijna nooit gebruikt zonder. Je kunt zelfs met het keyboard de pitch van je sequencerloop veranderen....
analog arpegiator anyone?

Ik snap niet dat de koper zolang op zich laat wachten.... de sound is wat je van analoog verwacht, de filter heeft een externe ingang, je kunt praktisch alles laten moduleren door die externe ingang, je kunt lfo speed aan een v.d. 5 adsr's koppelen, je kunt per modulatieplek bepalen wat de LFO golfvorm moet zijn, er zit een ringmodulator op, 2 losse uitgangen voor beide VCO/VCF/VCA paden, filters kunnen HP/BP/LP zijn... er zijn allerlei rare modulatieroutings mogelijk.... en dat allemaal zonder patchkabels...

"It's the last step before going modular"

CS-30 kan ook geruild worden voor 19'' FX, compressors/gates/multifx etc., of..... MPC-(achtig)-iets..... (desktop sampler/sequencer) of..... Een Fender Rhodes :D....... of........

Het ding is gewoon 10 keer te groot voor mijn nieuwe 1-houten-ikea-tafeltje-met-gear-en-da's-alles concept!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back