Roland Alfa Juno 1

Klik dat linkje, en je ziet iets veeeel interessanters ONDER de advo van die alpha juno, nl 'n Hammond port. met leslie-box voor € 500,-

300 euro voor 'n alpha juno 1 vind ik eigenlijk best aan de prijs..........

Origineel geplaatst door BasicSystem
Onlangs een Alpha Juno 1 in perfecte staat gekocht voor 75 eurootjes, compleet met case, manual en originele muziekstandaard.

dat zijn de betere prijzen, die de 2e hands markt kapot maken :)

Maar je weet zelf ook wel dat ie meer waard is......

dat ben ik met je eens BasicSys

Ik snap dus echt niet dat oude synths maar rotsvast op een bedrag blijven hangen.
Ik bedoel, die dingen slijten ook met de jaren... hup omlaag.

Maatje van me kocht een juno 60 met Kenton midikit voor 199 euro. kijk dat zijn prijzen. 350 euro, sjonge jonge...
Etc Etc Etc

juno 1

juno 1

volgens vintage-synth is een mind condition juno 1 150 euro waard en niet meer dus

300 euries is wel wat aan de prijzige kant vind ik.:dj:

Ik heb een Juno 1 gekocht en verkocht voor 350 euro. Ze lijken de laatste tijd zwaar gedumpt te worden, je koopt ze echt zelfs met programmer voor een appel en een ei. En het zijn GEWELDIGE bakken! Jammer dat ik ff geen geld heb, anders had ik nou even die programmer gekocht, het kost echt niks meer allemaal.

Laatst was degene die mijn Juno 1 had gekocht hier op bezoek. Een bepaald geluidje in een nummer van me trof hem, en hij wilde meteen weten waar het uit kwam.

De MKS-50 dus :D

Back