[Zuco103 Remix] trackje

Leuk hee, als ik mijn studio compleet had zou ik ook wel een gooi willen doen, al denk ik niet dat ik het veel beter had gekunt

Doe anders een poging in Logic (als je dat nog hebt ?)
Onze remix is daar ook in gemaakt (wel met outboard overigens)

Ook mij leek het eens leuk om iets heel anders te doen wat ik normaliter doe...

Dus ik heb een soort van Deephouse ideetje opgezet...

Het eerste kladje is ff live wat geluidjes bij elkaar gedaan...

Uw meningen/tips tot dusver zijn wel welkom

http://members.chello.nl/barn/Zuco_test.mp3

en qua percussie kan je natuurlijk ook erg origineel zijn zonder te bombastisch te worden en hem wel even naar een ander plan te tillen... maar nu zal k het zelf wel doen...:D [/B]

.........heb ik iets gemist ?....;)

Origineel geplaatst door Soundtrooper

vond het niet in het deephouse sfeertje passen tot nog toe... maar wellicht prop ik er nog wat in... dit is ff immers een ideetje...

vind het toch moeilijker dan ik dacht, zo om een zangpartij, een 'ander' nummer bouwen...

maar wel een uitdaging, en goed voor de ervaring...

Re: [Zuco103 Remix] trackje

Zo, na wat te hebben zitten pielen met die samples van de Interface site, is er het volgende uit voortgekomen.
Een vrij rustig remixje. Beetje latino-dub achtig ofzo (vandaar die leipe naam 8o) )

Vandaag naar Interface gestuurd -- en naar:

http://www.wire.fm/board/two-song.php?id=3991

Is het jullie trouwens ook opgevallen dat er een stuk van de vocals ontbreekt ?? Een stuk in het midden, gaat over carnaval...zit wel in de complete song die je kan downloaden, maar niet in de losse vocal-file...weird. En dan leggen ze er de nadruk op dat de tekst "geen inhoudelijke nonsens" mag worden....hmm..

Affijn, benieuwd wat jullie ervan vinden en of er al anderen een mixje hebben gemaakt.

Leuke mix,ik vind alleen dat er onwijs veel hoog in zit (suist door mijn koptelefoon)

maar heb je ook een mening, of kan ik maar beter stoppen... ;)

Oja, een mening :D ik ben helaas niet zo goed in het geven van feedback ben ik bang, maar goed. Een poging.

Ik denk dat je er wel iets leuks van kunt maken, als je er iets meer vaart in brengt.
Die orgeltjes klinken nl. nogal loom, we hadden die in het begin ook in de mix zitten maar hebben ze er toch maar weer uitgeflikkerd...ik vond ze na een middagje al knap irritant worden, en het vooruitzicht hier nog enkele weken naar te moeten luisteren...
maar doordat je er zelf wat geluidjes bij hebt gezet, kun je er wel wat mee doen :eureka:

Het viel me trouwens best wel tegen, die downloadbare samples. Ik had iets fellere orgels e.d. verwacht.
Maarja, het is de soort muziek natuurlijk.

Ik hoop dat je er iets aan hebt, veel succes iig. !!

PS. bedankt voor het verkrachten van m'n thread...... :duivels: handig zo'n schop :D

ff weer leven opwekken

ff weer leven opwekken

Wie zijn er nog mee bezig, moeten nog beginnen, ga zo maar door?:kimono:

status van mederemixers?

Heb een idee liggen en ben bezig met t preparen van de samples

negative...

ik ga mijn remix niet afmaken/uitwerken...

ik heb voor m'n gevoel al te weinig tijd voor mijn 'eigen' muziek, en het is meer werk dan ik dacht... dus vind het wel goed zo...

Ik ga 'm zeker afmaken. Ben nu op 3/4 zeg maar.

Ben eraan begonnen zonder het origineel ooit gehoord te hebben :D

Ik vind het op zich een aardig idee zo'n contest maar waarom moesten ze zonodig Zuco kiezen om een remix mee te
maken.

Nu moet je eerst de boel gaan liggen vertalen,

Mijn mening: Zo fantastisch vind ik het nu weer ook niet klinken die (Zuco) vind ik deze remix nog leuker dan het orgineel.

Back