Oproep tot BOYCOT !!!!!

Radio !

Sterker nog, ik download ook niet.
Gewoon de radio aan, dat is tegenwoordig helemaal mooi met voor elke stijl een aparte zender.
Fresh FM voor mij dus.

de radio is echt slecht , en zeker 15 jaar geleden .. ik vind t niet zo gek dat je geen cd's koopt als je van dit soort muziek houd want dit is ook makkelijk inderdaad aan te komen. , je hoort het bij iedere reclametune op tv tegenwoordig zowat. ach ja ze verloten een jaar lang fitnesabbonement en Mark van Dale draait de laatse hits van Tiesto .... je moet er van houden maar muziek is het niet echt vinnik.

ola ik wil je muziekale smaak niet afkraken, maar ik zei alleen dat het inderdaad niet zo gek is dat je sinds 1993 geen albums koopt omdat jou muziek volop te krijgen is.

als ik vroeger muziek wilde hebben van Hawkwind, Ozric Tentacles, Tangerine Dream, Omnia Opera om maar even wat te noemen kon je die Cd's niet in iedere winkel kopen of luisteren op de radio ,, de enige manier om aan die muziek te komen toen was het gewoon kopen ! zelfs een 2LP / 2Cd van Yes, Tales from Topograpic Oceans met 4 nummers van 20 minuten elk zul je nooit op de radio horen. Daarom moet je het wel kopen op CD wil je het hebben (voor veels te hogen prijzen )

Jou soort muziek is er volop te beluisteren op diversen zenders dus dan koop je inderdaad niet zo snel muziek van.

tegenwoordig heeft mijn smaak muziek een beter bereik via myspace sites en webradio van www.aural-innovations.com

En die dingen zijn toch gewoon met truukjes te kopieren?

All to easy! Met een Audio-CD recorder en optisch-digitale aansluiting op een willekeurige gewone CD-speler.

Daarnaast schijn je dus via je stereo-installatie alleen nog maar via analoge uitgangen kopiën te kunnen maken, wat zou betekenen dat ie dus geen digitaal uitgangssignaal kan geven. Maar werkt dat ook?

Ik weet dus niet of het aan het type recorder ligt ofzo, maar ik kan die beveiligde CD's op die manier gewoon digitaal kopiëren. (Alleen niet op 48x speed...)

als ik het goed gelezen heb , bestaat er geen beveiligde cd , het ziet er wel hetzelfde uit , maar een compact disk mag niet beveiligd worden , want dan heet het geen compact disk meer ,dus een beveiligde cd is eigenlijk een illigale cd:dubbel:

Deze thread is gestart in 2004, volgens mij is inmiddels het hele copy controlled cd's "project" gestopt.
Ik kom ze in ieder geval niet meer tegen, cd's met zo'n logo dr op. :confused:

ja dat kan wel zo zijn maar het is wel dat die CD's nog in de winkels liggen natuurlijk en kan je ze nog kopen ...duhh

Back