K2000R rack ears...

Lacertus

*ISOCHRONE*
Lieden!

Ik heb al een hele tijd een Kurzweil K2000R... alleen kan ik deze niet in mijn rackje hangen omdat er geen rack ears aanzitten... ik ben sinds mei 2003 bezig om deze via Kurzweil Europe hierheen te krijgen (kosten 27EUR + 10EUR transportkosten)...

Ik vind dit aan de dure kant... :confused: en snap ook niet waarom het zo lang moet duren...

Ik wil bij de Gamma wat hoekprofieltjes gaan kopen, op maat zagen, paar gaatjes boren en klaar is klara... of is het niet zo simpel? Heeft iemand een K2000R en kan die mij vertellen hoe die rack ears eruit zien? Worden twee of drie van de schroeven aan de zijkant gebruikt...?

Als iemand iets weet: :okdan:

Alvast bedankt!

Groet,
Roy

close genoeg , je kunt ze ook laten maken .....

Attachments

• rack.jpg
    rack.jpg
    51,1 KB · Bekeken: 126
dank je Digi!

ik ben echter meer benieuwd hoe de oren bevestigd zitten aan de K2000R...

Is daar eenvoudig een schot van te maken...?

Groet,
Roy

Ik weet niet hoe zwaar je kurz is maar die 2600R die ik had woog geen kattenpis. Die rackoren daarvan zijn geen dunne hoekprofielen dus denk ik dat het het geld meer dan waard is die Kurz ervoor vraagt. Zelf maken kost tijd, en tijd is geld, niet? ;)

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Ik weet niet hoe zwaar je kurz is maar die 2600R die ik had woog geen kattenpis. Die rackoren daarvan zijn geen dunne hoekprofielen dus denk ik dat het het geld meer dan waard is die Kurz ervoor vraagt. Zelf maken kost tijd, en tijd is geld, niet? ;)

Je moet ook geen dun hoekprofiel gebruiken maar 4 mm spul, net als orgineel. Verder valt de belasting best mee, doordat de arm waaronder de kracht werkt relatief klein is.

Ik weet niet hoeveel jouw tijd waard is, maar ik verdien geen 36 euro in de tijd waarin in een stuk profiel doorzaag en 10 gaatjes boor, helaas:frons:

Back