Top 3 Electronische Live-acts vd laatste 10 jaar

1)ik heb een paar jaar geleden op de allereerste shockers in sporthallen zuid (die ID&T graag vergeet) Green Velvet live gezien...toen nog nooit van die groep gehoord.. was erg goed!

2) The Advent tijdens Eye on the Future in the Fun
3) Uprise & the rose (WERELDS)

Origineel geplaatst door olafmol
daft punk op de 1e final frontier
He he he...daar was ik ook...ik vond dat toen bar tegenvallen....op die zelfde final frontier stond toen ook de Innerzone Orchestra met carl craig...dat begrepen de mensen in die tent ook niet helemaal...ik heb zelden een massa mensen zo als betonblokken aan de grond genageld gezien....

ik vond CC juist erg tegenvallen...zat niet zo op dat jazz geneuzel te wachten op dat moment..vond de setting daar niet echt geschikt voor...van daft punk vond ik juist dat ze met minimale gear toch hun sound konden neerzetten..het klonk anders, rauwer, maar toch ook weer hetzelfde...

Origineel geplaatst door olafmol
ik vond CC juist erg tegenvallen...zat niet zo op dat jazz geneuzel te wachten op dat moment..vond de setting daar niet echt geschikt voor...van daft punk vond ik juist dat ze met minimale gear toch hun sound konden neerzetten..het klonk anders, rauwer, maar toch ook weer hetzelfde...

mee eens...vond cc ook heel vervelend toen...ik wa een van de betonblokken...overigens was ie een jaar of twee daarna bij Solaris in Bloemendaal, en dat was heeeeeeeel vet.....(toen beachpop nog enkel bestond uit muziekjes georganiseerd door solaris.....lekker rustig en goeie muziek...)

1 the roots (013 ergens in 98 of 99)
2 legowelt (shinefestival 2002)
3 orbital (effenaar 1991)

mag nie maarja...

4 o jay and eugene (effenaar 2000)

Laatst gewijzigd:
Back