• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[software] Quartz Audiomaster

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Slipperman

Rooibosje iemand?
te koop:
Quartz audiomaster 4.5 in het nederlands. 2 Cd's met de handleiding heb ik hier voor je liggen :) Overigens hier heet het Music Center 2 maar het is gewoon de nederlandse versie van Quartz Audiomaster...

specificaties:

16 audio tracks
64 midi tracks
trackvenster, score, list editor, piano roll
Direct X supported
karaoke
video mogelijkheden
jukebox :confused:
spatialisation
Direct X effecten (harmonizer, mulriecho, multi EQ filter, Overdrive, Parametric EQ, Phaser, Reverberator, Stereo chorus en stereo delay, Vibrato, auto wah wah, rotary en nog een hele hand vol...)
GM/GS/XG editor zit in het programma (je kan je soundcanvas er dus zo aanhangen en editten)
patchmaps zoals cubase en cakewalk ze kennen (voor bijvoorbeeld wavestation, proteus, sc55, mu etc.)
zit ook audio editor bij
mixer met eq, sends, inserts en auxes

tis een aardige cubase zonder vst support... Heb het jaren lang gebruikt om midi's mee te maken maar goed dat doe ik ondertussen al meer als een jaar niet.

QuartzAudioMasterFreeware.jpg

heb screenshot gevonden op inet...

Tja wat wil ik ervoor hehe... das een goeie... voor een wavestation wil niemand em ruilen ;) dus dat schrap ik van de lijst:D

wat dan wel... ehmm euro of 50 plus verzendkosten... Mocht je intresse hebben krijg je er gratis mellorack versie 2 erbij als die volledig af is... (Mellorack 2 word geen freeware meer maar shareware...)

of ruilen mag natuurlijk ook tegen iets kleins van hardware dan... ben opzich al blij met een ati radeon 9200 nieuwste versie, kleine effectenbak zoals behringer modulizer, virtualizer ofzo of iets van alesis...

bieden mag natuurlijk, heb je iets staan waarvan je zegt nou dat wil ik je wel geven ervoor (ruilen dus) dan vind ik dat ook goed... Kijk maar ;)

Owja officiele tony banks cd's zijn ook welkom uiteraard :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back