Roland VP-330 vocoder

Status
Please reply by conversation.

Mennomoog

Stamgast
Goed, na een lange tijd sparen en nadenken ben ik nu op zoek naar een Roland VP330 vocoder.
Graag in een goede technische staat.

Iemand? :D

Zul je net zien dat ie een keer op marktplaats wordt gezet en er als een gek op wordt geboden.

Ik had een keer de kans hem te kopen want toen stond ie op markplaats. Er werd 800 voor gevraagd maar hij werd voor 600 door iemand gekocht. Ik had het kunnen doen maar had geen geld. ;{

Nou, staat er nu één te koop op ebay, maar dat is in Amerika dus ik heb ook niet zo'n zin om hem helemaal daaruit te laten komen. Gewoon ff afwachten of hier in Nederland of er iemand ééntje heeft.

Mijn budget is op dit moment weer wat minder geworden, dus ik neem wel binnenkort een Clavia micro modular als alternatief. Maar ik blijf wel zoeken. :)

Origineel geplaatst door Mennomoog
Nou, staat er nu één te koop op ebay, maar dat is in Amerika dus ik heb ook niet zo'n zin om hem helemaal daaruit te laten komen.

Die VP-330 heeft uiteindelijk € 900 opgebracht. ('k snap trouwens niet goed waarom die gast het voortdurend heeft over de stero-output, zo bijzonder is dat toch niet echt)

Lijkt mij wel erg veel ... Meer dan € 700 mag je er toch echt niet aan geven, anders koop je beter een SVC-350.

Mja kan ook, maar heeft die ook dat string en mellotron achtige choir geluid?

(leuke nieuwe avatar by the way) ;)

Oh, ja want daar wilde ik ook voor gaan. Vocoder + string + die mooie choir.

Kijk maar eens naar dat jaren 80 Vangelis filmpje met z'n CS-80 en Emulator erbij, als ie die VP330 aanslaat ;)

Fok zeg, das toch belachelijk? :(

Dat gaat nog wel ff duren zo voordat ik er één heb

Status
Please reply by conversation.
Back