logic ======> cubase sx

mis3x

Ingeburgerd
Ik ben afgelopen dagen wezen spelen met cubase sx en denk dat ik mischien toch over ga van logic platinum naar cubase sx , alleen nu is ut probleem dat ik aan een aantal interne plug ins wel erg aan gewend ben en lekker om soms wel es toe te passen in een track zoals de spectral gate en natuurlijk de exs24 sampler zal ik ook erg missen..

maar mijn vraag is of de spectral gate of daar een gelijkwaardige plug in van is op de markt ?
en zijn er nog meer mensen onlangs over zijn gegaan van logic naar cubase en wat zijn hier de voor - en nadelen van ..

thnx jerry

Hier ben ik ook wel heel benieuwd naar.., Wil ook eventueel van Logic naar Cubase... Enlighten me!

Ik ben ook van Logic naar cubase SX 2 overgstapt en het bevalt me SUPER!!!!!

Halion 1 en 2 zijn goede softsamplers!! (EXS24)
er is een EXSP (player) voor oude banken te verkrijgen voor de pc voor weinig.

Volgens mij kan ik me vaag herinneren dat je logic "wel" kan syncen met cubase via rewire, echt waar!

@Laurens O

Zeker weten van niet.

Wel op 2 computers en dan via midi.

Zou het niet mogelijk zijn de Audio Units van Logic in Cubase SX te gebruiken onder MacOS X?

ik zit er ook over te denken om over te stappen naar cubase sx. heb het gister ff lopen doorspitten en logic gaat trouwens ook verder op de mac.

Origineel geplaatst door bobaphat
Kan je eigenlijk wel audio units draaien in Cubase sx???

Versie 3 niet.....

http://www.macworld.com/2005/04/reviews/cubasesx3/index.php

I am disappointed that Steinberg supports only its own VST format for plug-ins and not Apple’s Audio Units (AU). There’s no way to wrap AU plug-ins so they work in Cubase, even though third-party VST wrappers are available for Digital Performer and Logic. Also, unlike Logic and Digital Performer, Cubase does not support Digidesign DAE (Digidesign Audio Engine).

Back