[electro ambient] Mysterious Feelings

quifster

Gepokt en gemazeld
hierbij mijn laatst afgemaakte track. Het is een ambient electro song.

Hij is volledig in cubase gemaakt met behulpt van vst instrumenten, een aantal creamware synths en hardware synths.
De gitaar in het nummer is gemaakt met behulp van de korg karma :P

laat maar horen wat jullie ervan vinden :W

je kan hem hier vinden, 1e post en klikken op song om deze te downloaden.

http://www.planetz.com/forums/viewtopic.php?topic=11428&forum=17&0

Mooi zeg. Heeft imho weinig met electro te maken, meer met jaren '70 synth muziek, maar het klinkt heerlijk. Lekker dubby:peukie:

zo, dat zijn motiverende reakties zeg :D

bedankt voor alle reakties tot nu toe. ik heb een aantal keren de vraag gehad waar die padjes uit komen in dit nummer, de padjes komen uit de gratis superwave synth en het is de preset resopad.

ga zo door met reviewen :)

gisteren geluisterd, erg cool plaatje vind ik. Mooie lead! Ja deze mag door naar de volgende ronde..

Arv

gezien ik de iets oudere versie al gehoord had zonder gitaar enzo,kwam het grootste gedeelte me al bekend voor,maar er zijn een aantal zaken grondig veranderd in positieve zin(als dat mogelijk was,de track stond al als een huis)
lekker die gitaar erbij,voegt echt wat toe vind ik,en dat geeft de break ook een hele andere touch,zeker zodra er wat akkoord veranderingen in komen die ik wel erg verrassend vind,deze veranderingen klinken redelijk onverwachts,maar later intergreert het toch weer in het geheel,hoewel het er naar mijn idee toch een beetje tussengepropt overkomt(let wel,ik ken de eerdere versie anders zou ik dit niet zeggen)
ook is het toch net alsof er nu veel in het hoog en laag gebeurt en wat minder in het midden,anders gemasterd???

verder nix dan lof,de kwaliteit straalt er van af,keep it going now!!!

Vreemde verdwijning

Vreemde verdwijning

Hallo Quifster, ik vond net deze post maar de track is verdwenen zo lijkt.

Al wat er op m'n scherm verschijnt (zowel in Firefox als IExplorer) is 'Hacking attempt!' Het adres lijkt erg gewoon dus misschien is het gewoon een automatisch gegenereerde pagina of tekst.

:confused:

Hallo Quifster, ik vond net deze post maar de track is verdwenen zo lijkt.

Al wat er op m'n scherm verschijnt (zowel in Firefox als IExplorer) is 'Hacking attempt!' Het adres lijkt erg gewoon dus misschien is het gewoon een automatisch gegenereerde pagina of tekst.

:confused:

is inderdaad een oude thread :D
het bestand was jaren geleden gepost op planetz.com daar mocht je bestanden van 10+ mb gewoon uploaden en direct linken, dat hebben ze 2 jaar geleden veranderd, direct linking mag daar niet meer en de tracks zijn verwijderd. Mogelijk krijg je daarom van hun die hacking melding.

mocht je de track nog willen horen, hij staat op 1 van mijn myspace accounts.
http://www.myspace.com/robinez

Back