al een tijdje hier...

Origineel geplaatst door Burp
Dwars dwars? ikke nie snappe:confused:

greetz
:engel:

'Burp' <==> Boer. En een boer zit wel eens dwars.. ;)

:biertje: cheers!

hey burp. Welkom vanuit Nijmegen. Heb je ergens wat muziek online staan? Wat leuke improvisaties?

@shortwave: twee keer welkom in een thread? Das wel heel welkom he... Maak het niet te gek ;) zodirect denkt burp nog dat ie welkom is :)

Welkom :D

Origineel geplaatst door Hazes
hey burp. Welkom vanuit Nijmegen. Heb je ergens wat muziek online staan? Wat leuke improvisaties?

@shortwave: twee keer welkom in een thread? Das wel heel welkom he... Maak het niet te gek ;) zodirect denkt burp nog dat ie welkom is :)

He Hazes, Nijmegen? Daar ken ik nog wat mensu waar ik ook muziek mee maak / heb gemaakt! Fijne stad! Ik heb ook eens opgetreden in Merleyn (zag ff je site) met een impro-project onder de naam "Een typisch geval van Bouwfraude kwartet", ik speelde met mijn stem, korg es-1 en nog wat ander klein grut.
Nah je kunt mijn site (www.burp.nl) proberen daar kun je door wat door klikken wat niet zo recente dingetjes vinden. Ben van plan om de site weer eens flink te restylen (mocht ik tijd hebben) en dan zeker ook een plek te maken voor recente projecten met muziek ffcoz.

Oei zeg gaan jullie nog ruzie maken of ik welkom ben of nie, ha, wordt gezellig hier! :luv:

Origineel geplaatst door Burp
He Hazes, Nijmegen? Daar ken ik nog wat mensu waar ik ook muziek mee maak / heb gemaakt! Fijne stad! Ik heb ook eens opgetreden in Merleyn (zag ff je site) met een impro-project onder de naam "Een typisch geval van Bouwfraude kwartet", ik speelde met mijn stem, korg es-1 en nog wat ander klein grut.

Das grappig! Dat optreden heb ik gezien. Samen wat leden van de Girlfriends toch? Sterker nog ik trad samen met een vriend van mij op voor jullie optreden onder de naam Danube (electronica met twee mensen achter een tafeltje vol apparatuur en een schemerlamp). Kleine wereld...:)

Back