café geluiden rinkeld glas...etc..

cangoeroes

Ouwe rot
Ben op zoek naar café achtergrond geroezemoed geluiden.... rinkelend glas... dat soort werk...

weet iemand misschien waar ik dit kan vinden, of heeft iemand het liggen toevallig?

Er is een VST met allerlei geluiden van verschillende omgevingen...Field VST heet het, en hij is gratis, alleen weet zo 1,2,3, niet meer de URL..

leen van iemand in de buurt ff een MD & stereo mic.

& ga jezelf 's goed bezatten (maar vergeet je MD niet terug mee te nemen) da's écht lachen !

zo heb ik hier nog massa's samples van roepende / zingende / brakende /.... hollanders.
(mits ik in antwerpen centrum woon)

Origineel geplaatst door JazzMann

& ga jezelf 's goed bezatten (maar vergeet je MD niet terug mee te nemen) da's écht lachen !

zo heb ik hier nog massa's samples van roepende / zingende / brakende /.... hollanders.

:mega:

...de brakende zou ook een belg geweest kunnen zijn,...
:r

écht boere-lol zo'n avondje samplen ...& antropologie in zn puurste vorm

Origineel geplaatst door JazzMann

Hehe, ik heb een mp3 speler, waar ook een microfoontje ingebouwd zit, dus die heb ik in minder heldere buien ook wel eens aangezet. En dan de volgende dag erachter komen dat je wat hebt opgenomen met dat ding en terugluisteren 8o)

Back