[techno] Pjotr G - Go Flat

synth sounds zijn niet gesamples, zijn nord rack

En P knalt door.
Hij is erg OK.

Ben ff aan het sleutelen geweest. En met name het mid hoog viel wat weg waardoor het wat 'stoffig' klonk. En denk dat je teveel geexcited hebt in het hoog. Maar da's weer eens echt miereneuken. En ook nog een hoogdoorlaat filter op 32Hz gebruikt. :)

http://faxis.dyndns.org/synthforum/Pjotr_G_-_Go_Flat_fused.mp3

weinig toe te voegen aan hetgeen wat al gezegd is....goede track,veel energie kicken en dansen tot je er bij neer valt,en dat zal je....:D

idd kan er nog maar weinig aan toevoegen hij loopt errug lekker!!
:okdan:

Heeft iemand je al eens ooit gezegd dat jij niet spoort!

Doorgaan! Nu met 909! :)

/me pakt nog een haffel peternoten

je zit wel in oude shit te graven he busca!

lekker pepernoten

lekkere beats inderdaad..

ik vind de zaagtand nog erg dunnetjes klinken, de track nodigt uit om een sound te kiezen met wat meer energie erin..

Arrangement is lekker! misschien wat meer stilte voor de storm om een grotere climax te krijgen? ;)

Voor de mixage zou ik nog een dagje gaan zitten..vooral extremere multiband compressie zou het een stuk aan kracht bijzetten.

maareuhmmm...dit is puur stuiteren!

suc6 :D

Dit moet toch zeker klinken op de dansvloer.

Van bij de start dendert deze track voorbij, ALL O'BOARD ... en nergens halt houden... gewoon doorgaan.

Het einde vind ik nogal abrupt en 'onaangekondigd', misschien daar dan een train whistle.

Hier kan Guus Meeuwis nog wat van leren. Oe lala ... gaat het ritme doo...rrrr kedeng kedeng.... :D

Fijne beats, lekkere groove, die vocal is veeeeet!! Die zaagtand vind ik niks, beetje hardhouse achtig. Steve Rachmad heeft ook zo'n geluid in 1 van zijn tracks, maar daar klinkt het toch anders...

Niet super bijzonder, maar wel erg lekkerrr (behalve die lead dan).

Voor dance plaat is het normaal dat het een grote loop is maar toch.

Drumsline is oke en ramt goed door, maar blijft telkens een loop, vindt ik jammer.
En wat doet die lead er eigenlijk?

Maar klinkt wel lekker hoor!

waarom zorgt iedereeen er altijd voor dat je eerst zo minst mogelijk geinteresseerd kunt raken door een minuut van nix te laten horen?? is dat gewoon luiheid? en die trompetten hebben we nu ook al wel gehad....
[edit] maar ik doe het je niet na. al was het maar om dat ik dit soort dingen niet zou willen maken ;) [/edit]

het is wel een vet nummer, alleen dat hardhouse soundje mag WEG HOOR!!!!:okdan:

Lekker doorstampertje!!

Wat ik wel jammer vind, is dat je een beetje Baily / Redhead-achtig begint, maar door die lead en die vocal toch een beetje popiejopie flow krijgt wat in mijn ogen een beetje afbraak doet aan de vibe.

Maar ook ik doe 't je niet na, dus ik zou zeggen: CHEERIO!! :biertje:

waarom zorgt iedereeen er altijd voor dat je eerst zo minst mogelijk geinteresseerd kunt raken door een minuut van nix te laten horen?? is dat gewoon luiheid?

Da's makkelijk voor de dj's :D

Dit klinkt errug lekker en hard !
Maar het lead geluidje daar zou je misschien nog iets aan kunnen veranderen al vindt ik m wel erg lekker klinken als alles gewoon aan het stampen is .... alleen solo iets minder ..

tnx voor de reacties op dit toch alweer 2 tracks oude nr :D

Wat betreft minieme variatie, en wat veel mensen een saaie opbouw vinden; het idee is dat een beat je gewoon een tijd moet kunnen boeien vanwege de flow, en niet vanwege bouwen. Ruimte voor improvisatie voor de luisteraar zeg maar :p

Back