Behaviours
Ingeburgerd
Omdat ik las dat in het gedeelte 'gevraagd' niet gereageerd kan worden, plaats ik mijn vraag hier maar even. Voor een reggaeband verzorg ik live dubmixes. Ik heb een goede phaser, delay en filter, maar tot nu toe gebruik ik een digitaal Zoom-pedaaltje voor de send reverb, maar dat is natuurlijk niet echt mooi voor de sound.
Ik ben dus op zoek naar een enigzins betaalbare spring reverb. Ik heb zelf een maximale prijs van 150 euro in mijn hoofd, is dat realistisch? Ik ben op zoek naar de sound die te horen is in dubmixes van King Tubby, als iemand dat iets zegt. Hij gebruikte een spring reverb, maar ik heb geen idee welke. Ik weet ook niet of spring reverbs erg van elkaar verschillen qua sound...
Heeft iemand een suggestie of toevallig nog een staan die staat te verstoffen?
Ik ben dus op zoek naar een enigzins betaalbare spring reverb. Ik heb zelf een maximale prijs van 150 euro in mijn hoofd, is dat realistisch? Ik ben op zoek naar de sound die te horen is in dubmixes van King Tubby, als iemand dat iets zegt. Hij gebruikte een spring reverb, maar ik heb geen idee welke. Ik weet ook niet of spring reverbs erg van elkaar verschillen qua sound...
Heeft iemand een suggestie of toevallig nog een staan die staat te verstoffen?

Ok, het is geen Fisher SpacXpander die ik eigenlijk zoek, maar deze is al heel erg ok