Roland CR78 in zeer goede staat

Status
Please reply by conversation.
G

Guest

Guest
Ben weer op oud. Heb een tr808 en een tr606 gekocht, zou er ook nog wel een CR78 bij willen hebben.
Als je ervan af wilt, mail dan svp je prijs.
Ik heb eventueel ook nog wel wat (in) te ruilen:

Emu Proformance Plus pianomodule
Roland PC180A masterkeyboard
Macbeth M3X analoge synthmodule

Philip Rees midi-doosjes (2S, 2S, little 2M en misschien V4 - moet eerst nagekeken worden)

en als het echt niet anders kan DAvid, wil ik alsnog graag je CR68 kopen, maar ik wacht liever eerst op een CR78. het zijn toch dingen die gaan vervelen na een tijdje, dus wie weet?!

nope. die is toch verkocht, jammer. had ik graag terug gehad. heb toen ook nog zitten twijfelen.

Die van Dob heb ik. Mint apparaatje en die ga ik ech niet wegdoen. is een ideaal ritmeboxje om erbij te mixen.

Maar Leo, ouwe ebay handelaar, kan je er daar geen vinden? (stonden er afgelopen weken stuk of twee op alsook een cr68 en een tr77)

ik kijk altijd liever eerst hier, is meer vertrouwd. ik ben een echte dorpsjongen, wat dat betreft.
maar ik zal wel eens op ebay kijken.
jouw cr78 is inderdaad een zeer mooi exemplaar. is nog door mij geïmporteerd [:~)

bedankt, maar ik kijk toch even uit naar een cr78, anders koop ik net zo lief de cr68 van david.
ik weet alleen niet meer precies hoe het zat?!
de cr78 heeft naast de ritme geluiden ook 3 schuifjes voor tja, maracas of zo en dergelijke geluiden, die gewoon meelopen en die je in het ritme kan mixen. heeft de cr68 dat nou ook?
weet iemand dat? david?
bedankt en groeten, leo

nee, kijk maar

cr68.jpg

de laatse link is een cr78 trouwens met midikit ingebouwd door die gasten van Jomox

sorry had ik niet gezien, van die laatste link.
bedankt en ik ga ervoor. hou je op de hoogte.

beter he...:)

En nou niet meer verkopen he.

deze week is werken, werken, werken, maar volgende week ben je welkom. ik verwacht hem ook niet eerder, geld is net weg.
ik vind het prima: geen noten aansturen, de kracht van die oude rotzooi ligt, naast het geluid, toch vaak in de beperking.
sync = ok en de cr78 biedt met mixen en zo genoeg variatie. lekker samen met de 808.

ik vraag me trouwens nog af: ik heb bij de tr808 een msy-2 gekregen, die heeft ook een clock out. daar kan ik de cr78 toch ook gewoon mee syncen?

Origineel geplaatst door Leo
ik vraag me trouwens nog af: ik heb bij de tr808 een msy-2 gekregen, die heeft ook een clock out. daar kan ik de cr78 toch ook gewoon mee syncen?

Is meer om de arpeggiator van een sh101 via midisync aan te sturen

@Leo:

Hoe heb je het gedaan dan? Ik zie bij die ebay knakker "0 gebotene" staan?? Heb je hem buiten de veiling om opgekocht ofzo?

Arv

tja, die veiling duurde nog negen dagen en ik heb weinig geduld. bovendien weet je nooit hoe hard het gaat op het laatst. ik heb dus een paar keer gevraagd of hij 'm aan me wilde verkopen en (naar mijn idee) een goed bod gedaan.
geheimen hebben we hier niet voor elkaar hè? ik betaal 375 + de verzendkosten.
de laatste tijd heb ik zo ook al een tr808 geruild en een drumtraks gekocht. hoop dat het allemaal goed uitpakt.

Status
Please reply by conversation.
Back