krakerdekraak, hoe ver moet ik gaan?

Origineel geplaatst door fuse
Volgens mij durft AOR al helemaal niet meer.

Toch jammer want hij maakt zekerste weten mooie muziekjes.

Het is allemaal niet echt meer bij te houden. De oplossing stond echter wel in deze thread, volgens mij.

Het lag aan het volgende: ASIO was niet ingesteld. Me internet was echter ZOO traag dat ik niet kon reageren in deze thread die toch ook al behoorlijk andere vormen aan begon te nemen.

De rest bedankt voor jullie inzet !

Origineel geplaatst door d.j.conflict
eeeeh,wil niet lullig doen hoor,maar dit ligt helemaal niet aan je pc en niet aan je geluidskaart,maar puur aan de crack die je gebruikt van absynth,heb em zelf ook wel eens gebruikt en had exact hetzelfde,terwijl alle andere plugins gewoon goed zuiver draaien,dus mijn mening: koop absynth.....:D

dank u,deze thread kan dicht....

dank u, daar lag het dus niet aan :doei:

Origineel geplaatst door koediman
zorg dat je bij de absynth settings de juiste driver kiest (terratec asio/wdm oid) en dat de buffersize/latency setting niet extreem laag staat.

danku.... duurde alleen wel lang voordat ik vond hoe het moest, gelukkig had ik nog me reader

DE oplossing voor al uw pc / sequencer / softsynths / midi / latency / va-synth etc. etc. etc. problemen.....

READ THE F#CK%ING MANUAL!!!!!!

waarom geeft iedereen na 5 of 10 minuten klooien al op :confused:

Origineel geplaatst door endonyx
DE oplossing voor al uw pc / sequencer / softsynths / midi / latency / va-synth etc. etc. etc. problemen.....

READ THE F#CK%ING MANUAL!!!!!!

waarom geeft iedereen na 5 of 10 minuten klooien al op :confused:

finger.gif
Spreek ff voor jezelf, ik ben verdorie 2 weken bezig geweest met zoeken. Ik heb heel veel lopen zoeken, mensen om mij heen geinformeerd, bla bla bla. Uiteindelijk probeer ik het hier, dus niet na 5 minuten klooien.

Zwijg liever, misschien dat dat voor een ietwat meer toevoegende waarde voor deze site zorgen zal.

Origineel geplaatst door AOR
finger.gif
Spreek ff voor jezelf, ik ben verdorie 2 weken bezig geweest met zoeken. Ik heb heel veel lopen zoeken, mensen om mij heen geinformeerd, bla bla bla. Uiteindelijk probeer ik het hier, dus niet na 5 minuten klooien.

Zwijg liever, misschien dat dat voor een ietwat meer toevoegende waarde voor deze site zorgen zal.

Haha, true, true :geslaagd:
Iig okeej dat het gelukt is, al dat gelul over "verkeerde" kraakjes van het programma, mijn kraakje werkt ook gewoon perfect :engel:

Groetjes, Mauri Ze

Fijne discussie weer welke weederom nergens over gaat.

Anyways, AOR, ik heb 8 sporen HD recording gedaan zon 9 jaar geleden met een Pentium 100. Het ligt dus niet aan je computer maar aan de instellingen. Ik ben blij voor je dat het je gelukt is om het probleem te verhelpen. Al doende leert men, zeker met PC en zeker met AMD. Ben overigens geen voorstander van AMD meer, teveel gekloot en voor een leek is het helemaal al ellendig. Die komen vervolgens naar jouw toe "omdat je er dan weer zoveel van weeeeett". Word je ook niet echt vrolijk van.

Die soft/hard discussie -> LEKKER BELANGRIJK! :Z

:kimono:

Vergelijkbare discussies

Back