ADAT <---> SP/DIF convertors

Er is nu nog een optie bijgekomen voor me:
Modulaire 32x32 mLAN I/O Expansion.

Als nu eindelijk die MY16-mLAN nog wil uitkomen
dan kan ik makkelijk 8I/O voor mijn PC reserveren en
8I/O over SP/DIF naar mijn FX. :)

Ehm.... 2000$ voor de kast en dan nog eens 150$ per expansiemodule of zo?

Ik gok het maar maar weet wel 1 ding. Ze zullen het niet voor een appel en een ei verkopen.

Heb voorlopig toch al 3 opties:
Friendchip, Z-Sys & I/OneConnect

Ik schat dat ze alle 3 net iets boven de 1000€ zullen kosten.

Dit lijkt mij nu echt zonde van je geld....waarom niet alles analoog bewerken voordat alles je digitale tafel ingaat? dan kost het je ook maar 1 ad/da converter,en heb je dus minimaal verlies...tot helemaal nix....als die laatste converters maar van goede kwaliteit zijn...

Origineel geplaatst door d.j.conflict
Dit lijkt mij nu echt zonde van je geld....waarom niet alles analoog bewerken voordat alles je digitale tafel ingaat? dan kost het je ook maar 1 ad/da converter,en heb je dus minimaal verlies...tot helemaal nix....als die laatste converters maar van goede kwaliteit zijn...

:confused: In ide meeste fx zit een ad/da hoor...
Ik was trouwens van plan mijn M-One XL op een aux te hangen als reverb en
mijn Triple-C op de stereobus als multiband compressor.
De FireworX zou ik idd als insert fx kunnen gebruiken.

Wees gerust, ik zal eerst wel een kosten/baten analyze uitvoeren ;)

Toch bedankt voor je input...

Bedankt voor je input...

LOL!

Maar een apparaat met 2 powersupplies?
It got expensive all written over it.

Maar mij maak je niet wijs dat Yamaha geen PCI(-X) kaart kan maken zodat je een soor mLan hub hebt om meerdere mLan zooi aan elkaar te knopen. En je dus helemaal suf kan petsjen.

Origineel geplaatst door fuse
Maar mij maak je niet wijs dat Yamaha geen PCI(-X) kaart kan maken zodat je een soor mLan hub hebt om meerdere mLan zooi aan elkaar te knopen. En je dus helemaal suf kan petsjen.

Kan je niet gewoon een 50-tal mLAN devices doorlussen? En zou je ev. geen standaard firewire hubs kunnen gebruiken?
Ik zal trouwens al blij zijn als Yamaha iets kan maken dat 16 kanaals mLAN ondersteund (buiten de Motif & de O1x).

Back