gezocht: yamaha cs-60 of cs-80

Status
Please reply by conversation.

jlandman

Ingeburgerd
Gezocht tegen een redelijke prijs (afhankelijk van staat): yamaha cs-60 of cs-80. Liefst (gelet op tuning en bouwjaar) met een zo recent mogelijke service/onderhoudsbeurt. Natuurlijk kan ik komen halen (en ik weet wat ze wegen).

Wellicht totaal overbodig maar hier even een paar punten waar je op kunt letten als je je toekomstige CS80 gaat testen:

-Neem minstens 2 uur de tijd om 'm te bespelen

-Test iedere toets, met name de aftertouch. Let er vooral op of de polyfone aftertouch reageert zoals het moet.

-Test elke potmeter/switch en let op of er corresponderende verschillen onstaan in de geluiden (en kraakjes natuurlijk)
(ik heb een CS80 waarvan de PWM aanspringt als je de filter attack opent, vandaar ;) )

-Test het volume en het sustain pedaal (indien aanwezig)

-Als je besluit de CS80 te kopen, laat hem dan na aankomst thuis minstens 24 uur staan voordat je 'm aanzet (vervoer + temperatuursverschillen zijn nou niet bepaald onderdelen die de CS80 met glans doorstaat)

Mocht je nog vragen hebben dan kun je me natuurlijk altijd een PB sturen.

Veel geluk op je zoektocht :)

Bedankt voor de reacties. Ik ken rlmusic vrij goed (heb daar mijn jp8 vandaan), maar de cs-80 is daar onbetaalbaar (wel in nieuwstaat). Ik zal, als ik iets vind, inderdaad eerst alles goed testen.

Origineel geplaatst door Catscan
Hij zal niet goedkoop zijn maar hij is dan wel 100% nieuw zeg maar....
Check de site

www.rlmusic.co.uk

Bij deze gasten heb ik m'n Memorymoog gekocht! Alle synth's die deze lui verkopen zijn echt allemaal zwaar mint!!!:P
De meest mooie exemplaren!!!:{ Maar daarintegen zijn ze echt duur!:( Wel goeie service overigens!

Peace...

Status
Please reply by conversation.
Back