Kenton Midi op Korg Mono Poly

Origineel geplaatst door Leo
Had ik dat ding toen maar gekocht!! Ik had 'm bijna, maar op het laatste moment zei die kerel af omdat er iemand 50 euro meer had geboden. En dat zijn dan je vrienden!!!! Effe later (ok, 2 jaar) slopen ze zo'n ding uit elkaar.
En dan kan je wel zeggen dat je de kast netjes demonteert, maar op een dag is je vriendin aan het schoonmaken, komt dat ding tegen en denkt: 'wa'sda noe?' ('wat is dat nou?') en flikkert 'm zo in de vuilnisbak.

Monster!

:D:D:D
mijn vriending beheerscht geen woord Twentsch daarom zal een door jou beschreven situatie niet voor kunnen komen ;)

(het moge de medeforummers duidelijk zijn dat Leo en ik elkaar wel vaker tegenkomen op jacht naar synthesizers)

Weer on tipoc:

Wat me vooral van midificatie af houdt is de prijs. Daarintegen zal de funktionaliteit er wel behoorlijk op vooruit gaan. Even 2 linkjes om het eea duidelijk(er) te maken:

Installatie pdf
Manual

Als ik het goed lees dan neemt de kit de volledige funktionaliteit van het toetsenbord over, hierdoor gaat het verhaal van Sander niet meer op. Mocht ik wat missen dan hoor ik het graag.

Your comments please :)

Origineel geplaatst door sander

En ook heb je de de MP toetsen nodig als je de arp via midi wil aansturen. Je mot de arp namelijk activeren door op een willekeurige toets te drukken.

niet een willekeurige toets toch? wel degelijk de referentietoets waarvan de rest van de arp zich dan op afsteld...
een beginnoot zeg maar...

maar ben het met de mensen eens dat de mp4 lekker de mp4 moet blijven... incl. toetsen...;)
en die kenton inbouw midi kit lijkt mij zonde van het geld... daar heb je bijna een 2e mono/poly voor...

Lief dagboek, dank de yanks voor Deoxit en Caigh Lube!

Ik had het goedje alleen maar in pro-mixers gebruikt om potmeter schoon te maken maar het is tevens de bom voor de contacten op de Korgjes. Niets geen haperingen meer en de boel speelt beter dan ooit. :halleluja

De toetsen hebben uitstel van executie gekregen maar de midificatie gaat waarschijnlijk wel door. Even de auto verkopen ;)

Back