• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop: Roland Jp8080 + waldorf Micro Q

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

redje

knoppengod
na zwaar overwegen ben ik tot de volgende conclusie gekomen: De micro q nodigt mij niet echt uit om zelf m'n eigen sounds te gaan programmeren. Verder in de hands-on controle van de jp8080 geweldig, maar het is toch niet helemaal de sound die ik zoek, terwijl de waldorf micro q dat dus wel is. Kortom de 2 apparaten gaan weg en moeten plaats maken voor de Waldorf Q rack. Dus als je nog iemand weet die een waldorf q rack verkoopt graag.....

Te koop: Roland JP8080 800 euro
Waldorf Micro Q 650 euro

gevraagd: Waldorf Q Rack

email voor meer info :)

Misschien een gekke opmerking maar eh...

Als je tevreden bent over het bedieningsgemak van de JP-8080 en tevreden bent over de klank van de Micro Q, waarom stuur je dan de Micro Q niet aan met de JP-8080 :confused:

tja...er zijn nog veel meer verschillen, die ik niet allemaal ga uitleggen, wat het allemaal wat complexer maakt.....en om nu 2 synths te gebruiken wat 1 synth ook kan. En wat ik ook is, de klank van de jp8080 spreekt me niet echt meer aan. Voor het geld wat ik dan over houd kan ik weer andere leuke dingen doen hoop ik :)

ik kan waarschijnlijk de jp8080 aan iemand in duitsland verkopen. Heeft iemand ervaring met het verkopen van synths naar duitsland? wat kan ik heb beste doen en wat is het meest safe?

ik ben al wezen vragen op het postkantoor, maar daar wordt je niet veel wijzer van :( Onder rembours versturen kost +/- 35 euro vertelden ze mij......en verzekeren kan niet :confused:
ben ik gek of wat?

ik heb trouwens ook wel eens verhalen gezien dat mensen slechte ervaringen hadden met onder rembours naar duitsland.....dat het geld niet altijd aankwam ofdat het heel lang duurde

dus wat kan ik het beste doen:
-onder rembours sturen (en hoelang duurt het dan voordat het geld op m'n rekening staat?)
-eerst op rekening laten storten en dan versturen

alvast bedankt voor de hulp.

ps:als hier iemand ook nog geinteresseerd is in de jp8080 dat hoor ik het graag.....dat maakt het alleen maar makkelijker

Ik zou die gast gewoon vragen om het geld over te maken op je bankrekening en pas daarna de 8080 opsturen. Dat remboursgedoe is dacht ik behoorlijk duur. Het is waarschijnlijk goedkoper als je de synth verzekerd naar hem toe stuurt als je de poen binnen hebt.

interesse wel ja...

Maar ik loop me al een tijd op te geilen op een nord 2 rack, kan iemand me vertellen waar ik meer aan heb, er vanuit gaande dat ik ze in een livesituatie ga gebruiken. Ik heb al een aantal keren met de nord gespeeld en dat bevalt wel eigenlijk.
stijl behoorlijke heavy industrial / (gothic) electro like.

thnx
-TR-

ja de micro q is een pain in the ass
maar wel super ja
kan me, net zoals de k2000 als ik stoned ben, redelijk in de war brengen

:-|

Synth in Duitsland verkopen ???

Synth in Duitsland verkopen ???

Ha,

Onze gitarist handelt er nog wel regelmatig wat af en verkoopt dus ook regelmatig wat (via internet) aan Duitsers. Het schijnt dat je via de Duitse E-Bay goed (bedoel ik dus de prijs) en gemakkelijk je synth kunt verkopen. Je kunt (of moet??) dan je creditcardnummer opgeven, maar wat ik er van heb gehoord moeten ze daar prima mee omgaan.
Suc-6 met je verkoop!

Mzzl,
Ozzi

ik ben het min of meer al eens geworden....hij stort eerst het geld op m'n rekening en dan stuur ik het via ups voor 15 euro......valt nog best mee....bij het postkantoor vroegen ze 35 euro, afzetters:( en bij ups komen ze het thuis nog ophalen ook 8P alsvast bedankt voor jullie replies. Nu eerst nog een Waldorf Q Rack scoren en dan de micro q verkopen.

Als jullie nog iemand met een q rack weten hoor ik het graag ;)

ja, ik vind de q echt een toffe bak, ik ben al met iemand bezig voor een q-rack....hopen dat hij hier snel naast me staat :) De JP-8080 is dus inmiddels verkochten zodra ik de Waldorf Q rack naast me heb staan verkoop ik de Waldorf Micro q. Dus +/- 2 a 3 weken nog denk ik. Ik laat het nog wel weten hoe of wat:)

Nog op zoek naar een Q-rack?

Nog op zoek naar een Q-rack?

He, Ik heb een gele Q-rack 16-stemmig; in zeer goede staat. Ik ben de eerste eigenaar en hij heeft altijd netjes thuis gestaan. Hij is nog helemaal perfect en iedere knop of led werkt! Ik heb de handleidingen er nog bij en hij is al ge-update, zodat je ook die vette ppg filter etc hebt.

Ik wel er 1000 euro voor hebben.

Ik hoor het wel.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back