3x Synclavier!

The Q

out in the fields
Bij Toni Larking staan op het ogenblik 3 stuks Synclavier te koop.
Synclavia Keyboard with Mainframe and 16 track hard disc recording facility. 3 available One comes with custom console as fitted into Saunders & Gordon studio £ 4,000 each

Niet iets wat je elke dag tegenkomt dunkt me.

Synclavier%202_small.jpg

linkje

Dat is een understatement :D

Aan de andere kant kom ik deze dingen niet veel tegen, Frank Zappa was toch fervent bespeler van die dingen?

Origineel geplaatst door The Q
Dat is een understatement :D

Aan de andere kant kom ik deze dingen niet veel tegen, Frank Zappa was toch fervent bespeler van die dingen?

Tony Banks ook. Zappa heeft een compleet album op de synclavier gemaakt. Tony banks is ookl groot gebruiker en verbruiker van die synclavier...

die synclavier prijs valt nog mee... alhoewel zijn ponden. Moet je maar eens naar ze ander spul kijke wat te koop staat... Vergeet nie dat het ponden zijn geen dollars of euro's... die gast is stervens duur ghehe...

Origineel geplaatst door Slipperman
die synclavier prijs valt nog mee... alhoewel zijn ponden. Moet je maar eens naar ze ander spul kijke wat te koop staat... Vergeet nie dat het ponden zijn geen dollars of euro's... die gast is stervens duur ghehe...

Jammer voor je, want er staat wel een Wavestation SR tussen... (maar dat had je al gezien natuurlijk ;) )

De Synclavier prijzen vallen inderdaad wel mee, zeker als je bedenkt dat het geen particulier is die ze verkoopt. Ga maar eens naar een concurerent systeem zoals een Fairlight series III kijken..... ben je net zo veel kwijt :

http://www.horizontal.co.uk :halleluja

Back