[Website] www.almeros.com - NIEUW ;)

Almeros

Bitwig en Reason+ gebruiker...
Ik heb eindelijk m'n eigen site afgemaakt! Je kan er veel van m'n nummer downloaden en luisteren... Staan ze iig niet op m'n HD stof te vangen h`e ;)

www.almeros.com

Ben benieuwd wat jullie er van vinden... Alle comments zijn welkom! Hij blijft trouwens continu under construction...

Even een opmerking voor Mac gebruikers welke nog 'niet' met OS-X surfen... doe geen moeite... de site zal er brak uitzien omdat DIV's niet (goed) worden ondersteund :( Onder OS-X ziet het er normaal uit maar missen de scrollbalken helaas.

Je site ziet prima deluxe uit :okdan: Lekker technische uitstraling. Alleen wat weinig content.

Je muziek is wisselend van kwalitiet naar mijn mening. De mooiste vond ik "Gapper Snipper" en de slechste "You Alone". maar over het geheel is het allemaal uitstekend!

:doei:

Origineel geplaatst door thijs_ganger
Je site ziet prima deluxe uit :okdan: Lekker technische uitstraling. Alleen wat weinig content.
Thanx! Zodra ik weer wat tijd heb komt er nog een links sectie bij...en sjah een leuk gastenboekje is ook altijd leuk :)

Origineel geplaatst door thijs_ganger
Je muziek is wisselend van kwalitiet naar mijn mening. De mooiste vond ik "Gapper Snipper" en de slechste "You Alone".
Kewl... leuk om meningen te horen... daar doe ik het voor h`e :) Uiteindelijk wil ik natuurlijk alleen maar goeie nummers online hebben staan en wat minder goeie eruit halen... maarja met mijn huidige dienst van nummers af maken kan dat nog even duren :stupid

Origineel geplaatst door 6 trak
design is goed... maar...
waarom zie ik een extra scrollbar aan de rechterkant in je page?, deze heeft blijkbaar toch geen fuctie verder...
Uhw...nou...aangezien ik hoop nog meer nummers online te gaan zetten in de toekomst zou de pagina anders erg laaaaannngg gaan worden...vandaar dus die extra scrollbalk... Als het goed is heb je je browser-scrollbalk verder ook niet nodig/is niet draggable... (op OS-X na dus)

In Mozilla ziet ie er het beste uit.

Origineel geplaatst door Almeros
Uhw...nou...aangezien ik hoop nog meer nummers online te gaan zetten in de toekomst zou de pagina anders erg laaaaannngg gaan worden...vandaar dus die extra scrollbalk... Als het goed is heb je je browser-scrollbalk verder ook niet nodig/is niet draggable... (op OS-X na dus)
sorry... maar erm... de manier waar op jij het wil is dus exact hetzelfde alleen scrolled men dan binnen de page...
je kunt webdesignen of je kunt het niet... er zijn wel meer oplossingen voor dat probleem...
zoals meerdere pages (met behulp van frames etc)... dat moet je dan so wie so wel als je denk dat je page te lang gaat worden in de toekomst en een beetje fatsoenlijk indelen qua onderwerpen (het lijkt nu meer op startpagina)...

tot zover een strenge doch rechtvaardige 6...

Origineel geplaatst door Bobby
ik vind em top! echt! 8)
clean, stylish, and no non-sense

well done mate :kroon:
Thanks!!

Origineel geplaatst door JaDeX
Ziet er echt geweldig uit..lekker overzichtelijk
mijn persoonlijke favo song is: Lost Love.. lekkere sound
vond alleen de string wat minder: check http://www.edirol.com/products/info/hq_orchestral.html voor goeie strings.

maar echt :okdan:
Ja klopt helemaal hoor met die strings... Die komen nog uit reason... Als ik hem evet nog eens wil gaan remixen zal ik daar direct wat aan doen! Thanx voor de feedback!

Origineel geplaatst door 6 trak
sorry... maar erm... de manier waar op jij het wil is dus exact hetzelfde alleen scrolled men dan binnen de page...
je kunt webdesignen of je kunt het niet... er zijn wel meer oplossingen voor dat probleem...
zoals meerdere pages (met behulp van frames etc)... dat moet je dan so wie so wel als je denk dat je page te lang gaat worden in de toekomst en een beetje fatsoenlijk indelen qua onderwerpen (het lijkt nu meer op startpagina)...
Zoh!... slechte dag gehad 6?? :D Ik weet niet precies wat je bedoeld hoor... misschien dat jij een andere browser gebruikt dan ik en dat jij iets ziet wat ik niet zie... Zou best kunnen... Maar ik vind je reactie wel 'eeenigszins' overdreven eerlijk gezegd.

Trouwens... jij hebt het o.a. over frames... als er iets slecht is om te gebruiken...dan zijn het frames!! Dat weet elke fatsoenlijke webpage bouwer!!:confused: Maar ik heb eerlijk gezegd niet erg veel zin om om-en-om op elkaar te gaan fitten verder... dus: Smaken verschillen en jammer dat jij hem niet kewl vind =)

Origineel geplaatst door Almeros
Maar ik vind je reactie wel 'eeenigszins' overdreven eerlijk gezegd.
klopt... ik zeg altijd alles overdreven eerlijk ;)
frames zijn slecht? waar heb je dat nou weer gehoord? meen je toch niet :) ...DEZE ook slecht voor de browser's gezondheid?

je site is verder ook niet verkeerd... het design is wel relaxed verder, maar verwacht naast het "oooh aaah wat mooi" van veel mensen ook een kritieke noot... (ik had ook net kunnen doen als of... was idd wat makkelijker geweest mischien)

maar goed... 6 trak has left the building... (niet van building websites overigens) :D

Laatst gewijzigd:
Ik heb ondertussen twee functionele updates gedaan aan m'n siteje...

-Je kan je 'mood' kiezen. Als je geen zin hebt in bv. trance...dan kies je die mood en zijn m'n trancetracks niet meer zichtbaar... of als je in een relaxte bui bent... dan kies je zoiets... 8)

-Downloaden van een track kan soms lang duren... dus vanaf nu kan je een track streamend binnen krijgen... of je kan alle tracks afspelen (mood afhankelijk)

De site is nog steeds niet getuned voor resoluties kleiner dan 1024x768 en OS-X... Komt nog wel eens... nu eerst ff niet zoveel zin in en er zijn relatief weinig bezoekers met deze settings/OS...

Back