Even voorstellen...

Nemco

Raarrr
Hallo allemaal, mijn naam is Robert / Nemco en na een paar weken als gast aanwezig te zijn geweest dacht ik, ik registreer me maar.

Ik ben 21 jaar oud en ben vorig jaar begonnen met produceren. Op het moment heb ik nog niet zo errug veel bij elkaar, behalve een midi-klavier, een snelle pc met cubase, reason en rebirth. Maar binnenkort komt daar een Samson versterker bij en een setje monitor speakers. Ook zit ik te twijvelen over de aanschaf van m'n eerste hardware synth (welke het moet zijn dan).

Ik produceer een beetje van alles, maar ik wil me toch hoofdzakelijk bezig gaan houden met trance, goa en hardhouse/hardstyle.

Bij deze.. aangenaam.

Re: Even voorstellen...

Welkom!

Origineel geplaatst door Nemco
Ook zit ik te twijvelen over de aanschaf van m'n eerste hardware synth (welke het moet zijn dan).

Uhm...als je de kluts helemaal kwijt wilt raken moet je dat inderdaad zo ruim vragen :) Hier vind je namelijk 300 verschillende meningen over synths en hoe ze te gebruiken. Dus ga us in een shop kijken wat voor jou goed klinkt en vraag dan of die bepaalde synth eigenlijk wel goed is! (krijg je nog 30 meningen maar daar kan je dan al wat meer mee hè
*D )

Welkom op de site!! Zorg dat je snel de staatsloterij wint, dan kun je alle synths kopen die je wilt!! :)

(Ben ik in ieder geval wel van plan! )

Re: Re: Even voorstellen...

Re: Re: Even voorstellen...

Origineel geplaatst door Almeros
Welkom!

Uhm...als je de kluts helemaal kwijt wilt raken moet je dat inderdaad zo ruim vragen :) Hier vind je namelijk 300 verschillende meningen over synths en hoe ze te gebruiken. Dus ga us in een shop kijken wat voor jou goed klinkt en vraag dan of die bepaalde synth eigenlijk wel goed is! (krijg je nog 30 meningen maar daar kan je dan al wat meer mee hè
*D )
Ik bedoelde meer dat ik twijfel welke van een aantal synths ik zal aanschaffen... maar de staatsloterij winnen zou geen kwaad kunnen. We doen in ieder geval elke maand mee:)

de staat betaalt ons toch nooit uit, wij moeten juist betalen... :stupid Is er geen manier om synths van de belasting af te laten trekken? >:|

maarja.. WELKOM hè, en probeer zoveel mogelijk te vragen, en te antwoorden natuurlijk ;)

Is er geen manier om synths van de belasting af te laten trekken? >:|

In navolging van het populaire pc-prive een Synth-prive projekt :) :) :) :) :)

Maar goed, van harte welkom.

Greetinx DJ R2, RSI records

Back