h3retic
blub
gegroet ende zo....
ingredienten: men neme 1 ESI-2000, 1 SCSI cd-rom drive, 1 SCSI jazdrive and 1 computer met SCSI kaart, plus een handvol cables
* de ESI +SCSI CDrom + SCSI jaz werken fijn samen
* de computer ESI en CDrom werkten ook fijn samen voor de jaz in het spel kwam
* de computer en de SCSI jaz herkennen elkaar ook
dan... *drumroll*
het probleem:
:confused: Als ik de hele chain aan heb staan dan ziet de puter de ESI niet meer, wel de jaz... Nu heb ik gisteren de ESI direct aan de puter gehangen en ESIWIn ziet de hele fucking sampler niet meer?!?!?
:confused: ik heb daarvoor zo'n beetje alle SCSI nummmers op de jaz geprobeerd... maar... uhm.. ja... ik is helemaal lost .... :confused: heb ook in de ESI zelf in de instelling verschillende settings geprobeerd (avoid host on etc. en esi local) :confused:
wie kan me verder helpen aub
thnx
-TR-
ingredienten: men neme 1 ESI-2000, 1 SCSI cd-rom drive, 1 SCSI jazdrive and 1 computer met SCSI kaart, plus een handvol cables
* de ESI +SCSI CDrom + SCSI jaz werken fijn samen
* de computer ESI en CDrom werkten ook fijn samen voor de jaz in het spel kwam
* de computer en de SCSI jaz herkennen elkaar ook
dan... *drumroll*
het probleem:
:confused: Als ik de hele chain aan heb staan dan ziet de puter de ESI niet meer, wel de jaz... Nu heb ik gisteren de ESI direct aan de puter gehangen en ESIWIn ziet de hele fucking sampler niet meer?!?!?
:confused: ik heb daarvoor zo'n beetje alle SCSI nummmers op de jaz geprobeerd... maar... uhm.. ja... ik is helemaal lost .... :confused: heb ook in de ESI zelf in de instelling verschillende settings geprobeerd (avoid host on etc. en esi local) :confused:
wie kan me verder helpen aub
thnx
-TR-
Laatst gewijzigd:
t weirde like said before... eerst herkende de puter de ESI wel en nu ineens ook niet meer *grin*