[TRACK] Suncrash 1.0

Phontaq

+---O---+
Hallo!

Ik heb een aantal erg nare weken achter de rug, maar heb hierdoor wel veel muzikale inspiratie opgedaan. Ik ben hierdoor tot de volgende track genomen:

http://www.phontaq.nl/sound/phontaq - suncrash.mp3

Het is een rustige, beetje depri track, ik hoop dat jullie 't wat vinden. Hij is nog niet 100% af, maar ik dacht laat ik een voorlopige versie vlak voor het weekend online zetten zodat ik misschien nog wat nuttige feedback kan krijgen.

Groeten, Phontaq

melodiënwerk is wel owke, vooral de piano en gitaar klinken goed! De synthdingen vin'k wat minder (beetje nintendo-achtig). De ritmes zijn soms een beetje droog. DE sfeer is owke, ik zou er wat meer een ambienttrack van maken, met minder (nadrukkelijke) ritmes er in.

De Nintendo synth haalt hem idd naar beneden. Mischien wat meer echo/reverb op de piano. Klinkt ie wat voller.

De melody is heerlijk. Hij kan alleen wat dromiger, misschien. Tsja, is moeilijk. De drum mag van mij wat minder aanwezig zijn. Als de gitaar erbij komt, wauw. KOmt die Nintendo Synth vervolgens weer, jammer.

Als hij wat voller wordt klinkt ie denk ik een stuk mooier, en komt ie meer tot z'n recht.

Ik hoop dat je er wat aan hebt. T'is niet veel.

GreetZ Gossen

Ik vind em lekker!

Klinkt goed ook qua mix (misschien de beats ietsie minder hard in de mix, de 'snare' bv)
Voor de rest leuke geluiden en vooral: orgineel gekozen.
Ik proef emotie

gr
Arv

Knap stukje muziek. Die piano is heerlijk.

Die beat heb je in dit nummer niet echt nodig, maar dat is mijn mening.
Vind hem er niet bij passen.

Bedankt voor de reacties tot nu toe!

Ik heb de track vandaag nog op wat andere systemen beluisterd en de drums zijn inderdaad iets te hard. Bij deze eerste versie had ik alleen even alle volumes enigzins goed gezet en toen een mixdown gemaakt. De nintendo-achtige klanken vond ik persoonlijk erg tof, dus die blijven er gewoon in. Ze staan alleen nog wel iets te hard vond ik, waardoor ze wat teveel op de voorgrond stonden. Voor de rest, we zien wel waar het schip strandt, misschien gooi ik nog het een en ander helemaal om, misschien niet. Zolang er koffie is, werk ik eraan verder! :koffie:

Gr, Phontaq

Back