Wie kan dit voor mij vertalen ?

dextah

Ouwe rot
Ik heb net ergens op geboden op Ebay.de en las eigenlijk na het bieden dit ...

Bei dieser Auktion handelt es sich um einen Privatverkauf. Ich sichere zu, dass der angebotene Gegenstand in Ausführung und Zustand der Beschreibung entspricht. Sofern nicht ausdrücklich erwähnt, sind mir keine Fehler und/oder Mängel bekannt: Als Privatperson kann ich keine weitere Garantie übernehmen. Sollten Ansprüche gegenüber Dritten geltend gemacht werden können ( z.B. gültige Herstellergarantie), so wird dies in der Beschreibung erwähnt. Biete bieten Sie nicht, wenn Sie mit dieser Regelung nicht einverstanden sind. Sollten Sie Fragen haben, einfach eine E-mail an mich. Vielen Dank für Ihr Verständnis. Viel Spass

HEb ik iets doms gedaan ?
Ik begrijp nioet wat er staat dus als iemand me kan helpen graag !

Thnx !

Ik ben geen held in het Duits, maar het komt er volgens mij op neer dat hij zichzelf indekt tegen eventuele verwachtingen van de koper waar hij eventueel niet aan zou kunnen voldoen. Maar hij staat er dus wel voor in dat wat hij opsomt ook is wat je krijgt.

Volgens mij is hier niet echt iets geks aan de hand hoor.

Maarre ben natuurlijk geen jurist.

Zou me niet echt zorgen maken.

groet,

semble

Volgens mij met mijn gebrekkige duits staat er ongeveer dit:

Bei dieser Auktion handelt es sich um einen Privatverkauf.
- Bij deze veiling handelt men met particuliere goederen

Ich sichere zu, dass der angebotene Gegenstand in Ausführung und Zustand der Beschreibung entspricht.
- Het gene wat je aanbied moet goed omschreven staan.

Sofern nicht ausdrücklich erwähnt, sind mir keine Fehler und/oder Mängel bekannt: Als Privatperson kann ich keine weitere Garantie übernehmen.
- Voor zover bij hem bekend zijn er geen gebreken of 'dingen' met het aangebodene en kan hij als privepersoon geen garantie geven.

Sollten Ansprüche gegenüber Dritten geltend gemacht werden können ( z.B. gültige Herstellergarantie), so wird dies in der Beschreibung erwähnt.
- Als er aansprakelijkheid tegenover een derde kan worden aangetoond, dan moet dat in ded beschrijving staan.

Biete bieten Sie nicht, wenn Sie mit dieser Regelung nicht einverstanden sind.
- Als je het hier niet mee eens bent bied dan niet (beiden)

Sollten Sie Fragen haben, einfach eine E-mail an mich. Vielen Dank für Ihr Verständnis. Viel Spass
Als je vragen hebt mail dan. Bedankt voor je begrip en veel plezier.

Dit is wat ik er van kan maken maar vraag het nog maar eens na voor de zekerheid.

Re: Wie kan dit voor mij vertalen ?

Origineel geplaatst door dextah
Ik heb net ergens op geboden op Ebay.de en las eigenlijk na het bieden dit ...

Bei dieser Auktion handelt es sich um einen Privatverkauf. Ich sichere zu, dass der angebotene Gegenstand in Ausführung und Zustand der Beschreibung entspricht. Sofern nicht ausdrücklich erwähnt, sind mir keine Fehler und/oder Mängel bekannt: Als Privatperson kann ich keine weitere Garantie übernehmen. Sollten Ansprüche gegenüber Dritten geltend gemacht werden können ( z.B. gültige Herstellergarantie), so wird dies in der Beschreibung erwähnt. Biete bieten Sie nicht, wenn Sie mit dieser Regelung nicht einverstanden sind. Sollten Sie Fragen haben, einfach eine E-mail an mich. Vielen Dank für Ihr Verständnis. Viel Spass

HEb ik iets doms gedaan ?
Ik begrijp nioet wat er staat dus als iemand me kan helpen graag !

Thnx !

er staat:

bij deze veiling gaat het om een privé-verkoop. ik verzeker dat het aangeboden item in uitvoering en toestand overeenkomt met de beschrijving. voor zoverre het niet uitdrukkelijk werd vermeld heb ik geen weet van fouten of gebreken. als particulier kan ik geen verdere garantie geven. als de mogelijkheid bestaat claims aan derden te laten gelden (bv geldige garantie van de fabrikant), dan wordt dat in de beschrijving vermeld. bied aub niet als u niet akkoord gaat met deze regeling. als u vragen hebt, kan u me gewoon mailen. dank voor uw begrip. veel pret.

-----------

tegenwoordig zit iedereen dat - of een variatie daarop - maar van elkaar te kopiëren op ebay.de. sommigen gaan zelfs een stapje verder en zeggen dat een of andere EU-wet hen verplicht dat stukje eronder te zetten. dat is niet zo. de ebay-regels zijn van kracht, dus het product dat ze verkopen moet in orde zijn of tenminste beantwoorden aan de beschrijving. dus: als er in de beschrijving niets staat dat je niet aanstaat, betekent dat dat je geboden hebt op wat je wilde en kan je gaan klagen als het niet zo is. over de betrouwbaarheid van een ebay-verkoper enz. kan je natuurlijk eindeloos discussiëren. waar het op neerkomt: er staat niets in dat stukje tekst dat je zou moeten tegenhouden om te bieden. als je de beschrijving van het item niet helemaal verstaat, is het misschien nuttig die ook even grondig door te nemen, zodat je weet wat je koopt. stuur mij de link maar als je wil (pb'tje), dan hoef je niet bang te zijn dat er iemand anders door deze thread op de veiling attent wordt gemaakt en je daarom overbiedt ;) ikzelf heb nu toch geen geld te besteden, dus ik zal de deal niet afsnoepen :peukie:

Laatst gewijzigd:
Meine Herren . mein dank ist gross ... ehmmm ofzo ..
Maar dit stond er nog bij ... Es ist technisch in einem einwandfreien Zustand, sieht jedoch ein bißchen gebraucht aus.
Betekend dat hij er gebruikt uit ziet maar technisch in orde is ?

Back