Kevin
Tis niet te gleuven
Nou zoals hierboven al staat een Lo Fi Sample setje....perfect voor Old Skool Hardcore en om die mooie trackers op te draaien dus ook de Ubertracker (Protracker)
[Salesman_Mode] Voorloper van jajajaja PRO-Tools [Salesman_Mode]
Dit is de set waar alles voor mij begon qua muziekproductie ''ahum''
Een Amiga 500 met Stofkap een aantal diskettes een Amiga Action replay dingetje (weet al niet meer wat dat doet...)
EN Ratatatatataaaaaaaaaa een heus ADVANCED STEREO SOUND SAMPLING SYSTEM (8-Bit) ''TechnoSound Turbo 2''
Alles is compleet inclusief gammele muis het eniste wat ik mis is de kabel van de Amiga naar de TV/Monitor WEL heb ik de Amiga 520 Cartridge maar ik mis dus alleen die kabel.
Laatste keer dat ik hem gebruikt heb is 5 jaar geleden ongeveer en toen is hij de zolder opgegaan.
Ik weet niet eens meer hoe hij werkt
Doe maar een bod of een leuke ruil tegen wat anders maakt niet uit wat....
Zie foto's van de set..oh ja inclusief de originele TV die dus ook DJ Kevin toen gebruikte om zijn meesterlijke tracks te creeren!!
[Salesman_Mode] Voorloper van jajajaja PRO-Tools [Salesman_Mode]
Dit is de set waar alles voor mij begon qua muziekproductie ''ahum''
Een Amiga 500 met Stofkap een aantal diskettes een Amiga Action replay dingetje (weet al niet meer wat dat doet...)
EN Ratatatatataaaaaaaaaa een heus ADVANCED STEREO SOUND SAMPLING SYSTEM (8-Bit) ''TechnoSound Turbo 2''
Alles is compleet inclusief gammele muis het eniste wat ik mis is de kabel van de Amiga naar de TV/Monitor WEL heb ik de Amiga 520 Cartridge maar ik mis dus alleen die kabel.
Laatste keer dat ik hem gebruikt heb is 5 jaar geleden ongeveer en toen is hij de zolder opgegaan.
Ik weet niet eens meer hoe hij werkt
Doe maar een bod of een leuke ruil tegen wat anders maakt niet uit wat....
Zie foto's van de set..oh ja inclusief de originele TV die dus ook DJ Kevin toen gebruikte om zijn meesterlijke tracks te creeren!!