Oldskoolnummers downloaden

dj r2

Joepie de poepieeeeee
Voor de geintereseerde onder ons heb ik nog een aardige pagina gevonden: The house of God - Home of oldskool techno freaks hier kan je behoorlijk wat oldskool mp3-tjes downloaden :)
En ook niet onbelangrijk het is nog een snelle verbinding ook :{

Greetinx DJ R2, RSI records

Goed!:D

Ik had zelf al een aardige collectie opgebouwd, maar hier staan er nog een heleboel die ik nog niet heb:).

In een klein uurtje 100 tracks zitten downloaden :o
Dat schiet nog eens op.

Ik vond gelijk 2 nummers die ik al heel lang zocht:

Platform one - Orphean
Hypnotists - The house is mine (d8 dat het "this is my house" heet)

Er staat volgens mij wel een foutje tussen, "Kevin Saunders - Tronik house" ik d8 dat dit een ander nummer is namelijk
"E-Dancer - Grab the beat (joey beltram remix)"

Greetinx DJ R2, RSI Records

Origineel geplaatst door sander
Vaag man, bij mij wil die pagina niet laden.
Blijft in 1 of andere loop hangen.
Zowel in Netscape als IE.

flikker je beeld resolutie omlaag dat hielp bij mij ook

Geen dank voor de ter beschikking gestelde hosting... ftp.phlex.net heerst. *D

Origineel geplaatst door dj r2
Er staat volgens mij wel een foutje tussen, "Kevin Saunders - Tronik house" ik d8 dat dit een ander nummer is namelijk
"E-Dancer - Grab the beat (joey beltram remix)"

[/B]

Nope, dat is wel degelijk Tronikhouse.....één van Kevin Saunderson's beste platen ooit(volgens mij dan)
Kan me de mixup wel voorstellen...kevin Saunderson is nl ook e-dancer....en reese ......én innercity..jeweetwel, van Big Fun en zo....

Saunderson is trouwens ook een werelddj....'k heb een mix van 'm..twee uur lang of zo....de man draait fijn....:)

edit: zit toch wel foutje in; hij noemt de track kevin saunderson- tronikhouse...moet zijn: tronikhouse- uptempo....maar nu ben ik aan het mierenneuken...;)

Laatst gewijzigd:

Nope, dat is wel degelijk Tronikhouse.....één van Kevin Saunderson's beste platen ooit(volgens mij dan)
Kan me de mixup wel voorstellen...kevin Saunderson is nl ook e-dancer....en reese ......én innercity..jeweetwel, van Big Fun en zo....

Kijk dat is info daar heb ik wat aan, khad hem namelijk op een f andere cd als e-dancer staan. Dat klopt dus wel.

Thanx

Origineel geplaatst door krz
Geen dank voor de ter beschikking gestelde hosting... ftp.phlex.net heerst. *D

Host jij die?

p.s. die organizatie waar jij aan mee doet is trouwens ook niet mis. Ziet er relax uit die website van jullie team.

Origineel geplaatst door Twin-x

Host jij die?

p.s. die organizatie waar jij aan mee doet is trouwens ook niet mis. Ziet er relax uit die website van jullie team.

Een gozer die ik ken, en bij vuurwerk werkt, host onze site en is eigenaar van phlex.net... zodoende, en thanx voor de complimenten, ik zal 't doorgeven. =)

Origineel geplaatst door EDP

Origineel geplaatst door sander
Vaag man, bij mij wil die pagina niet laden.
Blijft in 1 of andere loop hangen.
Zowel in Netscape als IE.
flikker je beeld resolutie omlaag dat hielp bij mij ook
Of je gaat gewoon direkt naar http://www.student.tue.nl/M/m.m.g.m.maussen/THOG/index2.htm
heb je er tenminste geen last van dat die gasten geen fatsoenlijke javascript kunnen maken

He, best een goeie site.

Dus dit is nou Oldskool, vanwaar trouwens die naam?

Herken ik daar niet een melodielijn van Kraftwerk (nummertje 2)?

Dus dit is nou Oldskool, vanwaar trouwens die naam?

Volgens mij heb ik een voudju gemaakt, dit zijn pure classics niet te verwarren met oldskool. Ik d8 dat de term oldskool slaat op nieuwe nummers die klinken zoals de classics.

Alleen wordt de term oldskool / classics vaak door elkaar gegooid :confused:

Tis ook niet meer bij te houden voor een oude man zoals ik ;)

Oldskool is dacht ik in NL vooral de Parkzichttijd. Dus de pre-hardcore platen.

Classics zijn vaak ook oudere platen.

Origineel geplaatst door krz

Een gozer die ik ken, en bij vuurwerk werkt, host onze site en is eigenaar van phlex.net... zodoende, en thanx voor de complimenten, ik zal 't doorgeven. =)

Die gast van oldstyle site wordt eraf geknikkerd door phlex. Men vind dat hij een bandbreedte suckende site heeft.

Dus ik heb m aangeboden om een tijdje bij mij te hosten.

Maar is er iemand die nog wat space and bandwidth heeft?
Ik vin t een hele rielexte site.

Back