sander
_
Origineel geplaatst door Arv
Wat me ook opvalt.. Echte muziekanten kijken CONTINU naar elkaar om elkaar goed aan te kunnen voelen en vullen. Vergelijk dat met dat MTV 'fusion' geneuzel.. LB Luke zit alleen maar een beetje wezenloos naar zijn cd mapje te kijken en af en toe draait ie aan een knopje.., terwijl de muziekanten aan het voelen zijn waar de muziek naar toe gaat.. bhwaaaahrr.... Zet dan op zijn minst een ECHTE turntablist neer.. Ik heb zoiets bij mtv ook al eerder gezien btw, maar dan met Erik E, zelfde verhaal overigens..
Arv
Ik had toevallig een stukkie gezien, samen met die violist. Van te voren hadden ze wel afgesproken elkaar veel aan te kijken en bijvoorbeeld te lachen of boos of verdrietig te kijken ofzo. Dat gaf dan weer aan welke richting te opgingen.
Maar het klinkt voor mij gewoon als een house muziekie waariemand met viool overheenspeelt.

jij red het wel in het lagerhuis 
! marcel van dam? paul witteman? lekker discussieren en wel je mening onderbouwen met argumenten? ken je het serieus niet ? wat raar ! educatief programma joh!
, verhitte reacties trouwens van olafs kant, denk om je bloeddruk olaf
wat een passie druipt ervan af, ik heb mijn zegje al gedaan, jammer genoeg delen niet zoveel mensen dezelfde mening