EMS Synthi-Aks manual.

Status
Please reply by conversation.
Origineel geplaatst door Wout Blommers
Ik heb wel de VCS3 manual en originele schema's.
Niet te koop, maar wel te kopieren.

Wout

Thanx Wout! Maar het gaat me specifiek om de Synthi-AKS manual!;) VCS3 manual heb ik hier ook liggen!:D

Ik weet niet uit m'n hoofd of het een VCS3 manual is. Volgens mijn slecht vrijdagsgeheugen gaat het boekje over beide. Het is op A4 formaat met een zwarte voorkant, met de letters EMS in het wit voorop. Woensdag even goed kijken.

Wout

Origineel geplaatst door Cisco
Thanx Wout! Maar het gaat me specifiek om de Synthi-AKS manual!;) VCS3 manual heb ik hier ook liggen!:D

Ik ken dat gevoel, je wilt het graag mooi en compleet hebben, vintage synth en manual en zo. Dat gaat soms zo ver, dat als je die manual niet kan vinden, je net zo lief die synth wegdoet......

DAN WIL IK HEM KOPEN !!!! :-)

Volgens mij heb je de synthi educational handbook nodig. Daarin wordt het gebruik van de synthi en KS beschreven.

Origineel geplaatst door Leo
Ik ken dat gevoel, je wilt het graag mooi en compleet hebben, vintage synth en manual en zo. Dat gaat soms zo ver, dat als je die manual niet kan vinden, je net zo lief die synth wegdoet......

DAN WIL IK HEM KOPEN !!!! :-)

:dubbel: Lolbroek! ;)

Origineel geplaatst door synthiaks
Volgens mij heb je de synthi educational handbook nodig. Daarin wordt het gebruik van de synthi en KS beschreven.

Heeft een Synthi Aks geen eigen handleiding dan?! ;)

Origineel geplaatst door synthiaks

Dat klopt daar staat dat idd in beschreven, je kunt het gewoon rechtstreeks bij Robin Wood van Ems in the UK bestellen.

Status
Please reply by conversation.
Back