• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Emagic Unitor 8

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Mennomoog

Stamgast
Uhm ja, het gaat hier om die Emagic van Fatar.... ik had hem gekocht en kwam erachter dat qua financieel het toch niet echt goed gaat hier en dat ik hem niet zo nodig heb. :stupid

Dus, hiero de Emagic Unitor 8, en niet voor € 200, maar voor *roffelderoffel* € 190 euro!

Dit komt omdat zo'n RS 232 kabel (waarmee je de unitor op de COM poort van je computer aansluit) mist. Deze had ik er al niet bijgekregen maar deze kan je heel simpel bij feedback of een computer zaak kopen.

Verder helemaal gaaf en werkt uitstekend, inclusief handleiding.

Spec's:

8 x MIDI In

8 x MIDI Out

Designed for PC or Mac. (RS232 and RS422)

External Click input

VITC & LTC

Oh ja, ruilen is ook mogelijk. Tegen een Lexicon MPX 200 of E-mu ESI 4000 sampler.

thnx :okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back