• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

gare Juno 106 + Bass Station Keys

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Triphonius Z

naar het westen...
Sinds het verscheiden van stem 5 van mijn Juno 106 ben ik dringend op zoek naar een nieuwe analoge polysynth.

Ik heb in de aanbieding:

1) Juno 106 met stemdefect, maar wel met originele manual (alleen oscilleert die niet zo lekker ;))
2) Bass Station Keys met adapter en manual.

Ik zoek:

1) een analoge polysynth. Ontbreken van MIDI geen bezwaar. Moet wel fatsoenlijk klinken/spelen. Zit te denken aan een PolySix, AX73, de iets obscuurdere meuk zeg maar.
2) cash! Voor de Juno: wat de gek er voor geeft, voor de BSK 175,- euro of meer.

Ik hoor graag van u.

De Juno is besproken. Blijft over een Bass Station Keys. Hij staat niet echt in de weg, maar wie er 175,- voor over heeft mag 'm hebben. Ruil voor iets leuks is natuurlijk ook bespreekbaar.

def(iets leuks) =

• Korg PolySix (met bijbetaling van mijn kant)
  • een mixer met jack ingangen
  • een simpele drumdoos
  • ouwe analoge meuk met een goor geluid

roept u maar... kan alleen niet al te veel bij lappen mocht dat nodig zijn. Komt u svp niet aan met uw Jupiters, Minimoogen etc. ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back