superaanbieding ALDI digitale camera

DJ41

Lid sinds 1834
Hey gasten,

Check dit eens : http://www.aldi.nl/OFFER_NL/home.htm

Digitale fotocamera

BILD01.JPG

• 'Medion MD 9700'
• echte foto-kwaliteit met een resolutie
van 4,1 megapixels (2.272 x 1.704 pixels)
• 4.1 megapixels
• 2x digitaal zoom
• aansluiting via de USB-interface
• 4.5 cm. LCD-kleurenscherm
• 32 Mb Compact Flash geheugenkaart
voor het opslaan
van max. 600 foto's,
afhankelijk van resolutie
• macrofunctie voor extreme close-ups
• automatische flits en belichting
• incl. o.a.: videokabel,
oplaadbare batterijen,
oplaadapparaat, netadapter,
USB-kabel, zelfontspanner
• incl. software en draagriem
• minimum-systeemvereisten:
• 200 Mhz pentium processor;
• Windows 98/2000/xp
• werkgeheugen 32 Mb;
aanbevolen 64 Mb of meer
• kleurenmonitor
• CD-rom station
• 150 Mb vrij geheugen op harde schijf
• vrije USB-interface

per stuk
389.-

Is dit wat? Ik ken het merk niet... Ik heb nu een Fuji Finepix 2800, maar die is maar 2,1 megapixels. Zou dit een slimme/goede overstap zijn? Ik kan ook geen reviews vinden op internet, wat een slecht voorteken is...

volgens mij is Medion Aldi's eigen merk, vandaar dat ze ook 2 jaar garantie (kunnen) bieden. De PC's die ze verkopen zijn ook van Medion en daar heb ik wel goede vehalen over gehoord...

Anyone?

Het merk ken ik(uiteraard) niet, maar het lijkt mij wel een ok spec. Heb op m'n werk een Sony Malavia (of zoiets) 550 met 3,3 megapix. Daarvoor een Casio met 1,4 megapix. Dat verschil merk je dus echtwel.

Het prijsje ziet er netjes uit, en 32 mb geheugen erin is netjes. (Sony gaf bij mij 8mb)

Greetz,

Yawgmoth

Wat dit met muziek te maken heeft weet ik niet, maar het lijkt me wel 'n ok-e deal. Misschien is het trouwens 'n camera van 'n 'echt' merk, waar ze dan 'n ander stickertje op doen voor 'n andere markt. Dat gebeurt wel vaker, en da's mooi, want dan betaal je niet voor de naam en dat scheelt.

Hmmm. zouden er ook mac-drivers voor zijn?

M'n broertje heeft z'n PC bij de Aldi gekocht, en dat is 'n vette bak.

ff 2 opmerkingen:

1: ik zie dat hij geen optische zoom heeft (meestal 3x ofzo) dus dat zul je wel aardig gaan missen (2x digitale zoom heb je niets aan)

2: ik vraag me af wat voor soort lens erop zit. Zal wel geen pentax of carl-zeiss zijn ofzo. Als het een goedkope "butt" lens is heb je nog niets aan een fototoestel met zo'n hoge resolutie, want dan zijn je foto's nog onscherp door die goedkope rot lens

het zijn waar wat tips.....misschien is dat ding wel super, maar ik kan het me niet voorstellen.

Origineel geplaatst door bambamstudio
Maar ik neem aan dat je heb ff in de winkel kunt uitproberen?

Tis wel de Aldi, maar dat moet kunnen toch??

Hahahahaha.

Nee, dan moet ie uit de verpakking en dat mag dus (officieel ;) ) niet.

Maar misschien dat je kunt achterhalen welk A-merk dit eigenlijk is?

Origineel geplaatst door bambamstudio
ik weet niet maar daar heb je recht op!

Ik haal toch ook een instrument uit de verpakking als iemand hem wilt zien?

dus ik mag ook een tandenborstel uit zijn verpakking halen om hem ff uiteproberen;)

Staat je niet blind op de megapixels alleen. Ik heb een Cybershot van Sony (3.1 Megapixel) en ik moet de foto al flink vergroten wil het onzuiver worden. 600 foto's op dat geheugen is erg veel, en hier gaan ze waarschijnlijk uit van de laagste resolutie. De specs zijn voor de rest oké, al zegt het natuurlijk niets over de foto's qua kleur, contrast en dergelijke.
De prijs is natuurlijk wel enorm interressant.
Klik hier voor een plaatje gemaakt met een 3.1 Megapixel toestel.

Laatst gewijzigd:
Back