Studio Electronics P-Five

Origineel geplaatst door Leo
Was dat een week of 2, 3 geleden? Toen stond er ook nog 1 te koop.

Nee, twee jaar geleden. Waar stond'ie te koop, Leo?

Weet je zeker dat dat een OBIE EIGHT was en geen OBIE RACK? Een OBIE RACK zijn twee SEM modules in een rack en een OBIE EIGHT een 'gesloopte' OB8.

Origineel geplaatst door P-Five
Nee, twee jaar geleden. Waar stond'ie te koop, Leo?

Weet je zeker dat dat een OBIE EIGHT was en geen OBIE RACK? Een OBIE RACK zijn twee SEM modules in een rack en een OBIE EIGHT een 'gesloopte' OB8.

mijn verbetering en jouw vraag hebben elkaar gekruist. zie post hierboven, inderdaad obie-rack...

Origineel geplaatst door Leo
mijn verbetering en jouw vraag hebben elkaar gekruist. zie post hierboven, inderdaad obie-rack...

Leo: wil je dat NOOIT meer doen, mij zo blij maken met een dooie mus ;-)

Origineel geplaatst door P-Five
Ja, ook de MidiMini... Ze zitten met z'n tweeen boven elkaar in een rack. Ik ben ook eens een OBIEEIGHT tegengekomen (een Oberheim OB8 in rackvorm). Heb ik toen niet gekocht. Nog spijt van...

Ziek ziek ziek, zeker ook nog een Mulogix Slave32 aan het zoeken, praktisch net zo zeldzaam. Best knap hoor, heb nog bekeken om de prodigy te rack- en retrofitten, maar moet toch door de breedte van de print een desktopje worden. Als je een keer een pic van binnen de midimini hebt ... ( hint )

Nogmaalz,

ziek!

Wat is die Obierack toch lelijk he?
Hadden ze dat rack nou niet gewoon wit kennen maken?
se_obierack.jpg

Bah, wat lekker... :engel:
Van voren, met goed licht, valt-ie toch heus wel mee?

popup_OBIE_RACK.jpg

Maar eh, deze onderstaande bestaat dus wel?

popup_obie_eight.jpg

De Obie-Eight past wel beter in een rack samen met de P5 en de midimini. Nou moet ik zeggen dat de meeste vintage analoge rackmodules errug lelijk zijn, muv de Voyetra, maar idd, die is wit.

Back