MPC1000 kwartje valt....

pal

Mannelijk lid
Dus als ik het goed begrijp....

kun je met je met compact flash kaartjes bijvoorbeeld 512mb samples&seq
meesjouwen (standaad 32mb)

voor een optreden laad je het werkgeheugen in met een project.... (standaard 16mb max 128mb) en dan
moet je het dus doen met die 16 of maximaal 128mb die je net ingeladen hebt...toch

Je bent klaar met je project afspelen en wil een volgend project inladen....
je moet stoppen met sequencen....mode/loade.....en je laad een volgend project.....

volgens mij werkt ie zo ......iemand andere bevindingen?
zou mooi zijn als je live een ander project kunt laden...en bijvoorbeeld direkt van een cfcard kunt
sequencen....

Tip1
....misschien is het een goed idee om bijvoorbeeld vocalen die je live wilt triggeren in die 5mb geheugen te gooien....

Tip2.. zorg dat je eerst je sequences goed opslaat voordat je weer lekker door het systeem gaat...ben net een sequence verloren....shit...

pal

Weet iemand waar die 100.000 sequencer noten worden opgeslagen eigenlijk?

jawel hoor, dan moet je 2 mpc's hebben en een mixer :P

Re: MPC1000 kwartje valt....

Origineel geplaatst door pal
Dus als ik het goed begrijp....

kun je met je met compact flash kaartjes bijvoorbeeld 512mb samples&seq
meesjouwen (standaad 32mb)

voor een optreden laad je het werkgeheugen in met een project.... (standaard 16mb max 128mb) en dan
moet je het dus doen met die 16 of maximaal 128mb die je net ingeladen hebt...toch

Je bent klaar met je project afspelen en wil een volgend project inladen....
je moet stoppen met sequencen....mode/loade.....en je laad een volgend project.....

volgens mij werkt ie zo ......iemand andere bevindingen?
zou mooi zijn als je live een ander project kunt laden...en bijvoorbeeld direkt van een cfcard kunt
sequencen....

Tip1
....misschien is het een goed idee om bijvoorbeeld vocalen die je live wilt triggeren in die 5mb geheugen te gooien....

Tip2.. zorg dat je eerst je sequences goed opslaat voordat je weer lekker door het systeem gaat...ben net een sequence verloren....shit...

pal

Waarom nou weer een project laden? Gewoon verschillende programs in je geheugen laden en de sequences die je gebruikt bij elkaar in één ALL-file laden. Klaar:okdan: Dan kun je gewoon door gaan met je volgende sequence (of nummer) zonder te moeten stoppen. Enne, wel eens de volle 128Mb vol gehad? Hoe lang denk je dat je daar mee kunt doen op een podium. Heb in mijn vorige MPC met 32Mb makkelijk een live set van 45 minuten neer kunnen zetten en dan had ik nog niet eens de helft van alle sampletijd gebruikt.... Tip 1 snap ik niet zo :confused: wat is het voordeel? Tip 2: tja, door schade en schande wordt men wijs ;)

Back