PC Demogroepen!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Triphonius Z

naar het westen...
Gewoon ff nieuwsgierig vraagje: zijn hier mensen toevallig mensen lid geweest van PC demogroepen, toen de scene net in de kinderschoenen stond (dus pre-Windows, ik denk aan Acme, Metal, Progress, KIP Brigade, Void, Hazard...)

Op mijn site (hier dus) heb ik ouwe meuk staan van Crapware, mijn ouwe demogroep. Mocht je boel willen downloaden: kijk wel ff uit. Ik kan niet garanderen dat het werkt, en zelfs niet dat je computer het overleeft. Ouwe MS-DOS tijd, he? BIOS? Nergens voor nodig. Wij spreken uw grafische kaart zelf wel even aan...

Heerlijk altijd die demo's, ook in het windows tijdperk is dit lekker doorgegaan (zie www.scene.org).

Er zijn tegenwoordig demo's waar ik als programeur toch best zwaar respect voor heb, ben sinds een korte tijd met ASM bezig en moet zeggen dat het best pittig is....

Wat ik altijd erg leuk vind als er eigen synth engines inzitten.....

Helaas kan ik je dos demo's niet draaien omdat ik een maya44 hebt die niet goed overweg kan met aansturingen vanuit dos (krijg altijd van dat fijne gekraak een geruis eruit bij ms-dos dingen :()

ja mijn eigen spul draait ook niet meer op deze computer. Ik heb mijn 486 nog ergens in de garage staan, maar dat ding is als sloop-pc gebruikt, dus voor ik daar weer wat op kan draaien?

maar ja, goeie ouwe tijd... assembler rulede gewoon, dat was pas een echte programmeertaal ;)

vooral alle rottigheid die je er mee uit kunt halen. Programma's van 1 byte en zo.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back