Faders schoonmaken

Skipsel

Evil Rabbit
Tijdens een feestje heeft de een of andere doos een cocktail over m'n DJ mengpaneel (VMX300) heengegooid. Direct opengeschroefd en alles is ok behalve de faders. Het lijkt wel of daar seconde lijm tussen zit. Hoe kan ik deze het schoonmaken ZONDER Kontakt spray. Ik heb op het forum gelezen met pure alcohol. Is het ook nodig om de faders daarna opnieuw te smeren? Zoals hier te lezen is gebruikt Dré van New-Line wel Kontakt sprays, maar ik ben toch een beetje huiverig.

Hallo

Ik heb ooit hetzelfde meegemaakt tijdens een feestje.
Stond een vriend per ongeluk zijn glas te legen in mijn mentafel.
WA verzekering erbij gehaald
Apparaat was nieuw 1500 gld en was 3 jaar oud
Kreeg ik 150 gld terug (wordt je ook niet vrolijk van)
Maar ja beter dan niets

Groetjes
Kareltje

Origineel geplaatst door kareltje

WA verzekering erbij gehaald
Apparaat was nieuw 1500 gld en was 3 jaar oud
Kreeg ik 150 gld terug (wordt je ook niet vrolijk van)
Maar ja beter dan niets

Daar had je geen genoegen mee hoeven nemen.
Professioneel (eventueel ultrasoon) laten reinigen en de rekening naar z'n verzekering sturen.
Zijn ze nou helemaal..... :(

drank en mixen gaat niet samen

In het geval VMX-300 ben ik geneigd om te zeggen; niet teveel moeite voor doen; gewoon een nieuwe halen. (uiteraard op kosten van die doos) :biertje:

Juist. EN dan ook nog verhalen op de verzekering! }:|

Ik weet helaas niet wie die doos was.....:( Ik kijk wel wat ik ermee ga doen. Thnx iig.

Doos...

Doos...

Hoe dan ook liefst 99% alcohol gebruiken. Kontakt spray kan maar dan Kontakt 600, de rest is brol en viezigheid.
De doos zou ik een avondje uitnodigen om het weer goed te maken. Wie weet doen jullie nog iets leuks..
(wat je met dozen allemaal niet kan...je houd het niet voor mogelijk)

Hij doet weer prima! Blijkbaar kan zo'n Behringer ding meer hebben dan ik dacht :) Ik ben blijkbaar alleen vergeten de Beat assist knoppen schoon te maken. Die zijn namelijk nog een beetje sticky 8) Van die kontakt 61 (smeermiddel) moet je trouwens héééééééél weinig gebruiken, anders verpest je nog alles. Ik ben blij dat ik het op m'n werk gedaan heb met een compressor in de buurt om alles schoon te blazen.

Back