• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

darkstar ruilen?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

t-con

chaoss designer
hey synthers,

Ik heb laatst een redsound darkstar gekocht met vocoda eprom erbij.
aangezien het niet echt mijn bakkie is wil ik em ruilen tegen iets anders leuks.
ik zat te denken aan een an-200, dx-200 of 2 electribes ea1,er1.
laat maar iets weten!

Attachments

• darkstar.jpeg
    darkstar.jpeg
    26,8 KB · Bekeken: 56
hij verkeerd in topconditie nooit geen problemen mee gehad.
werkend te zien en af te halen in eindhoven.

ruil only!

niemand een yamaha dx-200 of an-200 over voor deze zwarte schoonheid?

deze zit er dus ook nog bij mensen!!

An optional upgrade kit converts the DARKSTAR into the VOCODA - a fully featured vocoder with five operating modes. Featuring 11-band filtering / noise generation, this simple EPROM chip D.I.Y. upgrade will allow you to combine external sounds (voice or loops) with an external sound source for classic vocoder sounds, that's the Standard Vocoder mode (1). Use the DARKSTAR's internal osc. and 'S' detector for true 'robotic' style vocoding (2). The Filter Mode (3) can be used to process any stereo signal through the 11-band stereo filter for cool filter sweeps. The Sequence-coder Mode (4) and Synthesizer Mode (5) use the 8-step formant sequencer to control the vocoder filters on external sounds or the internal oscillators. Additional MIDI envelope control, vocoder phrase step-recording, 15 preset vowels via sound palette, and more! Upgrade kit includes VOCODA decal for DARKSTAR.

Attachments

• vocoda.jpeg
    vocoda.jpeg
    24,6 KB · Bekeken: 53
nog even de specs:

Technical Info
Polyphony 8 voices
Oscillators 2 per voice (Osc 1: continuously variable between Sawtooth and square/pulse; OSC 2: Formant or pink / white / blue noise); hard sync-able
LFO 2 with separate speed and delay controls (Ramp, Triangle, Square, Sine, Pulse, Sample & hold, Random waveforms); MIDI sync-able
Effects Auto-Panning, Tremolo, Fixed frequency Ring Modulation, Portamento
Filter 12dB/oct resonant with low-, high- and band-pass
Keyboard None
Memory 64 patches
Control MIDI (5-parts)
Date 1999

hij is met originele adapter en met nederlandse gebruiksaanwijzing.

darkstar is gereserveerd!

en hij heeft een nieuw baasje gevonden!

opperator hij mag op :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back