Allen & Heath WZ³

r.5

Vers lid geweest
Allen & Heath launched their 3rd generation MixWizards.

wz3_16_threequarter_450.jpg

The new Allen & Heath MixWizard WZ³16:2

New look, new preamps, new grounding scheme, individual phantom power switches,
channel signal indicators, lamp sockets and backup supply capability.
Configuration options for channel aux sends and direct output are now on pluggable jumpers.

ik heb de WZ 14:2:2+

eigelijk hetzelfde maar dan het oudere model met 4 stereokanalen over 2 faders.

wereldmixer!!!

alleen de aux sectie is wat omslachtig... ben uit sommige functies nog steeds niet uit hoe ze nou werken.

hopelijk hebben ze dat bij de nieuwe modellen verbeterd.

en de kleuren zijn AFSCHUWELIJK die engelsen hebben echt geen smaak.

Origineel geplaatst door bounce
alleen de aux sectie is wat omslachtig... ben uit sommige functies nog steeds niet uit hoe ze nou werken.
:confused:

...dat komt niet omdat ik blond ben maar omdat sommige functies alleen werken als je de mixer als stagemixer gebruikt.
er zitten allerlei switches (die je met een scherp voorwerp moet indrukken) waardoor sommige potmeters meerdere functies kunnen hebben... erg onoverzichtelijk.

Best goed!

Best goed!

Ik heb redelijk wat ervaring met een GL2200.. en die dubbele functies waar je het over hebt, zitten daar ook op. Je kunt bij deze kleine A&H nu ook de auxen en de bus+main outs omdraaien. Dat geeft bij gebruik als monitortafel 6 aux-masters op je faders.. heel handig (en de uitgangen zijn dan gebalanceerd.. ook niet weg!).

Bij 'gewoon' gebruik' is de matrix functie (mix a b) erg handig.. omdat je daar zonder veel gedoe 2 monitormixen (of twee mixen voor een 2track opname) mee kunt maken.

Je kunt niet alles hebben.. maar dit zijn prachtfuncties.. die je op dit soort compacte mixers eigenlijk nooit tegenkomt.

Allen & Heath klinkt lekker!:P Heb een Xone464. Yummie!
Ben benieuwd wat die moet opbrengen?!

FYI er is ook een niewe Xone *D

Hmm, zie er wel interssant uit. Heb ik net de Allen & Heath Wizzard 16 2 DX gekocht. Aanbieding bij Feedback. Wel heel lekkere mixer trouwens, voor zover ik er nu mee gewerkt heb.
Ben wel benieuwd wat deze nieuwe moet gaan kosten.

Back