AKAI S1000 KB Monster Sampler

Origineel geplaatst door C-Code
Volgens mij zijn er een hoop mensen op zoek naar een emulator II en/of III ;)
Ik ook :)

Stond laatst een EII+ op 2dehands voor slechts 450€.
Heb ik aan Digimod laten weten.

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Stond laatst een EII+ op 2dehands voor slechts 450€.
Heb ik aan Digimod laten weten.

mijn dank daarvoor :okdan:

:D

Attachments

• s1.jpg
    s1.jpg
    58,3 KB · Bekeken: 180
Zo mijne is binnen, wat een tank, 26 kilo.

meteen een vraag, digimod hoe scharnier ik de kap open ? zit er een soort van klik systeem op ? ik wil het el folie even vervangen.

deze wou ik jullie niet onthouden, dat kleine ielige ding er boven op is echt de grootste jvc boombox uit de serie :D

Attachments

• dscf0003.jpg
    dscf0003.jpg
    59,5 KB · Bekeken: 195
originele akai disks zoals ze er ook in die folder bij lijken te zitten.

Attachments

• dfdfdf.jpg
    dfdfdf.jpg
    11,3 KB · Bekeken: 174
is niet waar, de dikste jvc is de jvc rp dp-100

jvc_rp_dp100_200.jpg

met een mic en gitaar input, aux natuurlijk, scratch dial, drumpads en patternplayert...staat nu als referentie bij een setje 1031a's lol

on topic, wat een vadsig grote bak idd...

die heeft een dikkere buis, maar is niet groter toch ? die ik heb heeft btw trouwens ook een gitaar preamp en mic preamp, de drumpads moet hij ontberen :D

Heb het al voormekaar wat een gedram zeg, schroefjes langsgaan tot je de goeie had.

en alles goed onder de kap :D , ja was ik idd vergeten te vertellen dat hij behoorlijk zwaar is }:|

en hoe is hij in het echt :peukie:

zal hier en daar even kijken voor een scsi-kaart :okdan:

hij is echt groter lol, ik zal volgende keer in de studio een pic maken met een pakje camel ernaast.

Origineel geplaatst door Digimod
en alles goed onder de kap :D , ja was ik idd vergeten te vertellen dat hij behoorlijk zwaar is }:|

en hoe is hij in het echt :peukie:

zal hier en daar even kijken voor een scsi-kaart :okdan:

digimod> scsi kaartje moet er inderdaad nog in, ik ga maar opzoek naar een s1000 en gooi het scsi en digi board over, die sampler verkoop ik dan wel weer. Diskette station op deze werkt gelukkig. Ik heb trouwens os 4.3 er nu in, en het valt me op dat hij dan bijna exact hetzelfde is als de s3000 serie samplers. Op de s1000/s1100 kon je toch maar 1 programma simultaan draaien ? ik kan gewoon meerdere programma,s simultaan draaien net als op de s3000 serie. Hoe hij is ? :{

Jazper> Je hebt opzich wel gelijk, maar ik vind het gewoon leuk dit soort aparte dingetjes te sparen, en ik had hem aan een heel mooi prijsje. Btw ben een 2de minimaal studiootje aan het bouwen op m,n slaapkamer en nu heb ik 2 vliegen in 1 klap, plus daar komt nog bij dat ik zo,n sampler met keys eraan meteen heel anders gebruik. Hij staat nu wel op de grond, m,n ultimate standaards hielden hem niet zonder bij het kleinste zetje voorover te vallen :D

Formant> doe maar eens ben wel benieuwd.

Back