Ik ben voor de bijl, de micromodular begint nu ineens te jeuken, na al die jaren met een vies gezicht ernaar gekeken te hebben, ben zelf wat verder gegaan met synthese, geinspireerd door de recenties en posts hier moet ik 'm ook hebben.
Ik heb een losse pc (p2 333mhz) staan welke dedicated voor de micromodular kan werken, dus alles staat startklaar.
Gezocht Nord Micro Modular !!!! Ik heb te ruil een MicroKorg in goeie staat, incl wat eigen hardcore sounds, en de bekende goedklinkende presets (jean michel jarre, kraftwerk)
Handleiding, doos en voeding, alles is compleet en werkend te betasten.
Ik vind 'm nog steeds erg vet, maar merk dat ik hem toch weinig gebruik, ivm m'n jp 8080 en m'n juno's.
De Modular vind ik een leuke uitdaging, ben benieuwd of ie echt zo verslavend werkt .....
Harde cash voor de microkorg is ook goed, mits ik een micromodular deal eraan vast ergens kan sluiten.
De waarde is 2e hands ongeveer hetzelfde als ik zo overal kijk.
Andere ideën en tips mbt altijd welkom !!!!!
Ik heb een losse pc (p2 333mhz) staan welke dedicated voor de micromodular kan werken, dus alles staat startklaar.
Gezocht Nord Micro Modular !!!! Ik heb te ruil een MicroKorg in goeie staat, incl wat eigen hardcore sounds, en de bekende goedklinkende presets (jean michel jarre, kraftwerk)
Handleiding, doos en voeding, alles is compleet en werkend te betasten.
Ik vind 'm nog steeds erg vet, maar merk dat ik hem toch weinig gebruik, ivm m'n jp 8080 en m'n juno's.
De Modular vind ik een leuke uitdaging, ben benieuwd of ie echt zo verslavend werkt .....
Harde cash voor de microkorg is ook goed, mits ik een micromodular deal eraan vast ergens kan sluiten.
De waarde is 2e hands ongeveer hetzelfde als ik zo overal kijk.
Andere ideën en tips mbt altijd welkom !!!!!