cubase sl2 probleempje

dj sinn

Stamgast
af en toe als ik in cubase sl 2.0 de track stop en bijvoorbeeld een stukje terug ga in de track springt mijn modular (de 1 ja..) naar een ander geluidje ook bij mijn ion heb ik daar af en toe last van,
ook blijft mijn ion wel eens hangen,en alleen 2x home indrukken helpt dan, of soms springt ie in storing...
oh ja de cubase is echt!!
heel merkwaardig.
zou echt nie weten wat het is , met mijn andere synths heb ik hier helemaal geen last van,..
iemand een idee wat het zou kunnen zijn??
:confused:

Re: cubase sl2 probleempje

Origineel geplaatst door dj sinn
af en toe als ik in cubase sl 2.0 de track stop en bijvoorbeeld een stukje terug ga in de track springt mijn modular (de 1 ja..) naar een ander geluidje ook bij mijn ion heb ik daar af en toe last van,
ook blijft mijn ion wel eens hangen,en alleen 2x home indrukken helpt dan, of soms springt ie in storing...
oh ja de cubase is echt!!
heel merkwaardig.
zou echt nie weten wat het is , met mijn andere synths heb ik hier helemaal geen last van,..
iemand een idee wat het zou kunnen zijn??
:confused:

hmm zit er dan nergens een message of sysex ofzo of andere parameter? ff in je midi eventslistings kijken...

en ja als je SL heb heb je altijd een echte want SL heeft geen illigale versie;) (zelfde geld voor SE)

Hmm ik heb dat ook wel eens.

Probeer het eens met een nieuw project. en dan opnieuw je trax aanmaken.

pffff! weet echt niet waar ik moet zoeken, en wil ook niet teveel veranderen in mijn instellingen, anders werkt er wel weer iets anders weer niet , vind het in iede rgeval wel heel vervelend.
op nieuw installeren maar??
weet het andes ook nie!

Back