• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Div.klein spul (FX,VSTi en Standaard)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kevin

Tis niet te gleuven
Aangeboden:

Zoom RFX-1000 Effectenprocessor met o.a. de volgende effecten

Reverb,Phaser,Flanger,Mic Simulator,Chorus,Cabinet Simulator,Pitchshift,Ring Modulator,Delay enz.
(word ook gebruikt door onze eigen Pjotr-G !!!! :D )
Meer info op de website van Zoom

Arturia Moog Modular VSTi,Standalone (weer te koop na afketsen vanmorgen) Virtuele Moog Modular
Klinkt verbazend goed alleen werk ik helemaal niet meer met VSTi's of Softsynths dus...staat hij hier stof te happen.
Als ik hem hier langer laat staan dan zou hij nog gerenoveerd moeten worden en aangezien Bob Moog's medewerkers al bijna bejaard zijn....Meer info op de website van Arturia of de site van Big Briar (Moog)

En dan ook nog 2 keyboard/synth stands 1 van het merk Stagg en 1 van het merk Boston
Als men er een plank oplegt ook handig om desktop synths op te zetten of een bloempot !

**********Richtprijzen**********

Zoom RFX-1000 - 80 €
Arturia Moog Modular - 150 €
Stands per stuk - 15 €

Liefst financiele steun aangezien ik aan het sparen ben voor een mixer maar als je alleen wat te ruilen hebt valt dat ook in overweging te nemen dus kom maar met een aanbod en ik zal kijken of ik er iets mee kan.

Foto Zoom RFX-1000

Attachments

• zoom rfx-1000.jpg
    zoom rfx-1000.jpg
    36,5 KB · Bekeken: 62
Foto Arturia Moog Modular

Attachments

• moog modular.jpg
    moog modular.jpg
    32,3 KB · Bekeken: 63
Foto Stagg Standaard

Attachments

• stagg standaard.jpg
    stagg standaard.jpg
    32,5 KB · Bekeken: 62
Damn :stupid de picca vergeten...

Foto Boston standaard

Attachments

• boston standaard.jpg
    boston standaard.jpg
    34,8 KB · Bekeken: 61
De Arturia Moog Modular is verkocht en zal zo spoedig mogelijk naar Phochos verzonden worden !

:biertje:

Delay....elay.....lay........ay.............y.............?

:z

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back