Gezocht: Helicopter

RedTitan

wordt ooit nog eens Josti
Maar dan de geluiden. Het liefst geen roffelende 'Goodnight Saigon' sample, maar iets bruikbaars voor het thema van Airwolf (jaja!). Ik zoek dus een stereo fly-by van een helicopter van een beetje fatsoenlijk kwaliteit.... Heb zelf al op internet gekeken enz maar ben niet tevreden. Misschien dat 1 van u een mooie sample heeft in zijn bakkie?

denk niet dat je verder komt met mijn haast tikkende helikopterloop uit m'n e-15...:)

tja had het eerder gezegd dan had ik die chpopers hierzo wel ff gesampled. ze moeste weer zonodig om 12 uur snachts oefening houden met die vage helicopters van de commando's hier (Zit met de kazerne zowat in me 8ertuin...)

Zeg RedTitan, maak jij alleen maar remixen van soundtracks ofzo? :D
In ieder geval heb ik weer slecht nieuws, hier zijn ook al een paar remixen van gemaakt dacht ik. In ieder geval zeker eentje! Die hoor ik nu nog soms...
Succes met zoeken naar de volgende soundtrack :okdan:

Origineel geplaatst door Zhanox
denk niet dat je verder komt met mijn haast tikkende helikopterloop uit m'n e-15...:)
Mischien die uit mijn E-36 zijn net wat beter:D
Er zit er zelfs een in met een complete oorlog erbij!8o)

Origineel geplaatst door manvsmachine
Mischien die uit mijn E-36 zijn net wat beter:D
Er zit er zelfs een in met een complete oorlog erbij!8o)

Heb ook een E36.... alleen dan van BMW...... hehehe.....

Ik heb ooit zelf wat helicopter-geluiden gemaakt voor deze website: http://www.result-ddb.nl/ (mooi werk Olaf!).

Hoe? gewoon met m'n waldorf Pulse, wat white noise en 'n LFO. Heb je gelijk alle controle over snelheid en panning.

Origineel geplaatst door Squonk
Heb ook een E36.... alleen dan van BMW...... hehehe.....
+
Die van mij is van roland :D

panning is volgens mij geen noodzakelijk onderdeel van een helicopter geluid... maar goed...
Als je de heli stil in de kamer wilt laten hangen niet, wil je hem laten vliegen wel natuurlijk . . .

Back